خبرگزاری کار ایران

سیف الله پور مدیر ورزشی باشگاه نساجی شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۷۳۶

از سوی مالکان باشگاه نساجی، ایزد سیف الله پور به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از برکناری علیرضا اسدی از مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران و استعفای علیرضا دهقانی از سرپرستی این تیم، از سوی فرهاد صنیعی فر، ایزد سیف الله پور به عنوان مدیر ورزشی باشگاه انتخاب شد.

سیف الله پور در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من در حال حاضر به عنوان مدیر باشگاه فعالیتم را آغاز کرده‌ام، باشگاه قبلا یک مدیرعامل داشت و الان مدیرعامل ندارد و بند هم به عنوان یک خدمت گزار کنار این تیم هستم تا یک مدتی به آقای صنیعی فر و حدادیان کمک کنیم. از آقای صنیعی فر و آقای امیری رخصت گرفتم و چند صباحی در کنار این تیم هستم. 

او ادامه داد: از دیروز فعالیتمان را آغاز کردیم و خداراشکر همه چیز مرتب است و بای بازی مقابل استقلال تهران آماده می‌شویم. هیچ مشکلی نداریم و دوستان کمک می‌کنند؛ رابطه خوبی بین مدیران باشگاه برقرار است و خوشبختانه دیروز آقای مهاجری از بیمارستان مرخص شده‌اند اما فعلا شرایط حضور در تمرینات را ندارند و امیدواریم که برای بازی مقابل استقلال ایشان را در کنار تیم داشته باشیم.

سیف الله پور درباره اینکه برخی از وسایل باشگاه توسط اژدری، مالک سابق نساجی ضبط شده است گفت: روز گذشته با دوستانه آقای اژدری صحبت کردم، هیچ مشکلی نیست و ان شاء الله که آنها هم وسایل را می‌آورند و موردی از این بابت ندارم. باشگاه بزرگ نساجی مشکلی از این بابت ندارد. بازیکنان در ورزشگاه کارگران به صورت اختصاصی کار می‌کنند، در روزهای بارندگی به درفشی فر می‌روند و در هتل یزدان اقامت دارند.

مدیر باشگاه نساجی درباره اینکه آیا تیم مشکل مالی دارد یا خیر گفت: بازیکنان هیچ مشکل مالی ندارند، آنها 20 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند که استقلال و پرسپولیس هم به این اندازه دریافتی نداشتند. عدم صدور کارت چند بازیکن مشکل باشگاه بوده که با درایت مالکان امیدواریم که آن را برطرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز