خبرگزاری کار ایران

در لیگ ایران بازی آسان نداریم

زرینچه: مطمئن هستم پتانسیل موفقیت با ویلموتس را داریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۶۸۸

سرپرست استقلال در خصوص شرایط این روزهای تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

جواد زرینچه سرپرست استقلال در گفت‌وگو با ایلنا درباره شرایط این تیم پیش از دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: تمرینات خود را به طور منظم پیگیری می‌کنیم روز گذشته هم یک بازی دوستانه را مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت برگزار کردیم از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی هستیم.

وی ادامه داد: با نظر استراماچونی تمرینات تا آخر هفته در چمن مصنوعی برگزار خواهد شد تا بازیکنان در شرایط بازی در چنین چمن‌هایی آشنا شوند. برای برد به قائم‌شهر خواهیم رفت و تمام تلاش ما این است که خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

سرپرست استقلال در خصوص مشکلات مالی بازیکنان تصریح کرد: با تلاش مدیرعامل و هیات مدیره مشکلات‌مان در حال حل شدن است ظرف امروز و فردا قسمتی از پول‌های بازیکنان پرداخت خواهد شد تا بدون هیچ مشکلی کار ادامه پیدا کند.

زرینچه درباره اینکه بازی‌های استقلال تا پایان نیم‌فصل سخت است افزود: تمام بازی‌ها سخت است و در لیگ ایران بازی آسان نداریم امیدواریم بتوانیم در پایان نیم‌فصل نتایج خوبی را به دست بیاوریم. برای ما مهم این است که بازی به بازی پیش برویم.

وی درباره شرایط تیم ملی خاطرنشان کرد: تیم ملی دو باخت خیلی بد را به دست آورده کار صعود کمی سخت است ولی الان همه باید به تیم ملی کمک کنند فراموش نکنیم هنوز چیزی از دست نداده‌ایم و شانس صعود تیم ملی به جام جهانی هنوز وجود دارد. باید به ویلموتس مشاوره‌های خوب بدهیم و  مطمئن هستم پتانسیل موفقیت با ویلموتس را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز