خبرگزاری کار ایران

بازی تدارکاتی

برتری دقیقه نودی استقلال مقابل سرخپوشان پاکدشت

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۹۰

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران در بازی تدارکاتی موفق شدند با نتیجه سه بر دو سرخپوشان پاکدشت را شکست بدهند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 11:30 امروز در چارچوب بازی تدارکاتی در ورشگاه غدیر مقابل تیم دسته اولی سرخپوشان پاکدشت به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو به برتری دست پیدا کرد.

استقلال در این مسابقه با ترکیب پورحمیدی، یزدانی، میلاد باقری، طاهرخانی، رضا آذری، بلبلی، آقایی، رضاوند، کارگر، خادم‌پور، تبریزی به میدان رفت.

دقیقه ۹ حمید کاظمی، بازیکن تیم سرخپوشان یک ضربه پنالتی را از دست داد و توپ از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت. گل اول تیم استقلال، دقیقه ۳۵ روی نفوذ خوب رضاوند از جناح راست، سینا خادم‌پور اولین گل استقلال در این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷ دومین پنالتی برای تیم سرخپوشان به دست آمد که پورحمیدی این ضربه را با واکنش خوب مهار کرد. نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسیده بود.

پورحمیدی، چشمی، دانشگر، یزدانی، میلیچ، غفوری، علی کریمی، ریگی، رضاوند، دشتی، اسماعیلی بازیکنان استقلال در نیمه دوم بودند. 

گل دوم تیم استقلال در دقیقه ۶۵ روی ارسال وریا غفوری و ضربه علی دشتی که توپ به تیر افقی دروازه سرخپوشان برخورد کرد و در برگشت فرشید اسماعیلی با ضربه سر دروازه حریف را گشود. دقیقه ۷۰ دیاباته به جای رضاوند وارد زمین شد.

اولین گل سرخپوشان در دقیقه 82 توسط امیرحسین فشنگچی به ثمر رسید. هشت دقیقه بعد از گلزنی بازیکن سابق پرسپولیس، حامد شعبانی دومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند. در حالیکه به نظر می‌‌رسید بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد، فرشید اسماعیلی در دقیقه 2+90 سومین گلزن استقلال در این بازی شد و برتری همبازیانش را رقم زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز