خبرگزاری کار ایران

شوکه کننده برای هواداران پرسپولیس؛

بشار رسن در آستانه بازگشت به نیرو هوایی عراق

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۴۴

رسانه‌های عراقی از احتمال فسخ قرارداد بازیکن ملی پوش پرسپولیس و بازگشت او به تیم نیرو هوایی خبر داده‌اند.

به گزارش ایلنا، بشار رسن، بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تهران تنها غایب تمرینان سرخپوشان برای بازی هفته یازدهم است که طبق گفت و گو با مسئولان باشگاه قرار شده پس از بازی مقابل بحرین به تهران سفر کند.

این ستاره عراقی به دلیل اضافه کردن یک برگ به گذرنامه خود، 9 روز در تمرینات پرسپولیس غیبت داشت و دو بازی این تیم را از دست داد. آن هم در شرایطی که او چند بازی ابتدای فصل را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود. رسن در این مدت با تیم نیرو هوایی عراق، تیم سابقش تمرین می‌کرد و در مصاحبه‌ای که پیش از دیدار مقابل ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی داشت، اعلام کرد که این تیم را ترک خواهد کرد.

رسن بعد از بدقولی‌های زیادی که در چند فصل اخیر از مدیران باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالباتش دید برای این فصل بندی را در قراردادش اضافه کرد مبنی بر اینکه اگر تا 15 نوامبر (24 آبان) مطالباتش از فصل پیش که 35 درصد قراردادش است، دریافت نکند ادامه قرارداد او فاقد اعتبار خواهد بود. باشگاه پرسپولیس تا به امروز اقدامی برای پرداخت طلب بشار نکرده، اما قرار است بعد از بازگشت او به ایران بخشی از مطالباتش پرداخت شود. 

برنامه عراقی "کووره" در گفت و گو با نایب رئیس باشگاه نیرو هوایی عراق، الولید الیزیدی، از خبر شوکه کننده‌ای پرده برداشت. این مقام آگاه در باشگاه سابق بشار رسن اعلام کرد که این بازیکن در آستانه فسخ قرارداد با پرسپولیس قرار دارد و دوباره به این تیم ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز