خبرگزاری کار ایران

رجب‌زاده: ممکن است کار تیم ملی به هفته آخر هم نکشد/ همه می‌گویند کی‌روش ولی کسی توهین‌های او را یادش نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۰۷

بازیکن سابق فوتبال در خصوص شرایط ایران بعد از باخت به عراق و همچنین اوضاع ذوب آهن صحبت کرد.

مهدی رجب‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق اظهار داشت: من آن موقع بازی را ندیدم ولی بعداً بر اساس چیزهایی که دیدم و صحبت‌هایی که شنیدم متوجه شدم علاوه بر اینکه نتیجه را واگذار کردیم، عملکرد خوبی هم نداشتیم و تیم خوب بازی نکرده است. با این نتیجه کارمان در ادامه سخت شده است و به اما و اگر خوردیم و برای تیمی مثل ایران خوب نیست که در این مرحله درگیر چنین شرایطی شود.

وی در مورد اینکه تیم ایران مدعی صعود از مرحله گروهی جام جهانی بود ولی در حال حاضر خطر حذف از مرحله پیش مقدماتی را دارد هم گفت: به هر حال نتایج سال‌های گذشته تیم ملی کمی انتظارات مردم را بالا برده است و در حال حاضر هم کادرفنی و مسئولان فدراسیون باید پاسخگوی انتظارات مردم باشند. ما در دو دوره اخیر اگر نخواهم بگویم بدون مشکل حداقل به صورت مستقیم صعود می‌کردیم ولی با این شرایطی که می‌بینم ممکن است حتی کار ما به هفته آخر هم نکشد و پیش از پایان بازی هم مسجل شود که صعود نخواهیم کرد.

بازیکن سابق فوتبال در ادامه گفت: در دو بازی اول که ما پیروز شدیم همه از سبک هجومی تیم ملی صحبت می‌کردند ولی من و خیلی از کارشناس‌ها گفتیم که این دو بازی راحت تیم ملی بوده و هنوز محک جدی نخوردیم و در ادامه دیدیدم که مقابل دو حریف جدی‌تر به مشکل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. این دو بازی با بحرین و عراق برای مردم اهمیت زیادی هم داشت. ما بعد از آن سالی که بحرین مقابل ما پرچم عربستان را نشان داد با آنها به مشکل خوردیم و با عراق هم همیشه کری‌های فوتبالی شدیدی داشتیم که نمونه‌اش را در بازی با ذوب آهن دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد و به خاطر همان AFC تصمیم گرفت بازی در محل دیگری برگزار شود.

رجب‌زاده در مورد اینکه نتایج اخیر باعث شده فوتبالدوستان نام کی‌روش را مطرح کنند هم گفت: این اتفاق طبیعی است. در سیاست هم وقتی یک دولت می‌آید و ضعیف عمل می‌کند همه صحبت از دولت قبلی می‌کنند و می‌گویند اگر دولت قبلی روی کار بود بهتر بود ولی یادشان نیست در همان دولت هم مشکلات زیادی داشتیم. در فوتبال هم همین است و نتایج ضعیف باعث شده مردم یاد کی‌روش بیافتند ولی در همان دوره هم مشکلاتی با کی‌روش داشتیم و در صحبت‌هایش بارها به ما توهین کرده بود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها می‌گویند ویلموتس باید برکنار شود هم عنوان کرد: من از شرایط قرارداد او خبر ندارم و نمی‌دانم امکان قطع همکاری با او وجود دارد یا نه و از لحاظ فنی هم نظری در این مورد ندارم ولی بعید می‌دانم تغییر سرمربی در این مقطع کمکی به تیم بکنم. ویلموتس خوب یا بد آمده و باید به او فرصت داده شود تا تفکراتش را پیاده کند.

بازیکن سابق ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و ابقای منصوریان هم گفت: ذوب آهن تیم من است و برای همین سخت است برایم در موردش صحبت کنم. فعلاً تیم درگیر شرایط بدی است و اگر من حرفی بزنم ممکن است مشکل ایجاد شود. فقط برای کادرفنی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از این شرایط و این مقطع خارج شوند و بعد می‌توانیم در موردش صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز