خبرگزاری کار ایران

تقدیر و تشکر دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۷۶

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ابراهیم شکوری از نحوه میزبانی فدراسیون فوتبال در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی نوشت:

از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا، صعود تیم ملی زیر 19 سال ایران به مرحله نهایی مسابقات زیر 19 سال آسیا 2020 را با کسب رتبه اول گروه چهارم تبریک می‌گویم. همچنین مایلم بابت برگزاری موفق مسابقات مرحله انتخابی زیر 19 سال آسیا 2020 در شهر تهران در کشور جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گوییم.

تیم ملی زیر 19 سال ایران عزم و تعهد خود را در طول مرحله انتخابی نشان داده است که همین سبب این دستاورد برای تیم شده است. به علاوه این موفقیت بدون شک نشان دهنده تعهد، سخت کوشی و تلاش‌های خستگی ناپذیر فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری این مسابقات در چنین سطح حرفه‌ای است. ضمنا صمیمانه از اعضای تیم برگزار کننده مسابقات بابت تلاش‌های انجام شده و میزبانی فوق العاده از هیات اعزامی AFC و تیم‌های شرکت کننده تشکر می‌کنیم.

مجددا تبریک عرض می‌کنیم و آرزوی بهترین‌ها را برای شما در راستای آماده‌سازی برای مسابقات نهایی در اکتبر 2020 داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز