خبرگزاری کار ایران

حمیداوی: نمی‌دانم منظور یحیی از افراد ناپاک چه بوده!

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۸۲۵

مالک باشگاه شهرخودرو به اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه مواظب افراد ناپاک در اطراف خودش باشد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمیداوی در خصوص صدرنشینی تیم شهرخودرو در پایان هفته دهم لیگ برتر گفت: خدا را شکر می‌کنیم که برنده شدیم و به صدر جدول رسیدیم اما این مهم در سایه سه محور اتحاد هواداران، درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان به سرانجام رسید. فکر می‌کنم که ما به حق خومان رسیدیم.

وی در خصوص  اینکه آیا روند صدرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: قطعاً اینطور خواهد بود و این روند ادامه‌دار است. ما در تلاش هستیم تا بتوانیم روند خوبی را که داریم ادامه دهیم.

مالک باشگاه شهرخودرو در مورد اینکه چه برنامه‌هایی برای آماده‌سازی این تیم در نیم‌فصل دارند، گفت: ما این هفته جلسه‌ای در هیأت مدیره خواهیم داشت و باید ببینیم نظرات کادر فنی چیست. به هر حال در ادامه راه بازی‌های سختی داریم و امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم. 

حمیداوی درباره صحبت‌های امروز یحیی گل‌محمدی در نشست خبری که گفته بود پاداش آسیایی شهرخودرو پرداخت نشده و قول‌هایی که برای زمین تمرین به او داده شد عملیاتی نشده است، افزود: واقعیت این است که نمی‌دانم آقای گل‌محمدی چه گفته اما ما به قول‌‌هایی که از سال گذشته دادیم عمل کردیم. این را هم بگویم که مسئولان شهری تا الان به قول‌هایی که دادند جامه عمل نپوشاندند و آقای گل‌محمدی از این مسائل دلگیر است در دو هفته آینده با مسئولان صحبت خواهیم کرد تا پرداخت‌های خوبی انجام شود اما نگاه کادر فنی ما و بازیکنان‌مان به مسائل مالی نیست. نگاه آنها به زمین فوتبال است چرا که تیم یحیی روی زمین بازی می‌کند و همیشه درخواست زمین تمرین دارد. او دنبال پاداش نیست و در مسائل سخت‌افزاری گله دارد. استان خراسان پتانسیل خیلی خوبی دارد و امیدوارم که مشکلات حل شود.

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که گل‌محمدی از افراد ناپاک که در کنار او حضور دارند صحبت کرده و خواسته که مالک باشگاه این افراد ناپاک را از خود دور کند و مواظب آنها باشد، تصریح کرد: نمی‌دانم منظور او چیست چرا که صحبت‌های گل‌محمدی را نخواندم! حتماً‌ با یحیی تماس می‌گیرم تا ببینم موضوع چه بوده اما همانطور که گفتم مصاحبه‌اش را نخواندم و باید صحبت‌های او را بخوانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز