خبرگزاری کار ایران

کاتانچ: بازی مردانه‌ای را برابر ایران به نمایش گذاشتیم/ بازیکنان ما به شرایط عراق فکر نکردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۶۰۲

سرمربی عراق در نشست خبری گفت: بازیکنان ما از همان ابتدا به دنبال پیروزی بودند و زدن گل در دقایق پایانی هم انگیزه ما را برای پیروزی ثابت کرد.

به گزارش ایلنا، سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در نشست خبری پس از برتری دو بر یک شاگردانش مقابل ایران اظهار داشت: این پیروزی را به همه عراقی‌ها تبریک می‌گویم. تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. بازیکنان ما از همان ابتدا به دنبال پیروزی بودند و زدن گل در دقایق پایانی هم انگیزه ما را برای پیروزی ثابت کرد.

سرمربی عراق افزود: تنها پیروز شدن در یک دیدار کار ما را تمام نمی‌کند. باید در دیدار مهم برابر بحرین هم پیروز شویم تا به دور بعد راه پیدا کنیم. هنوز در نیمه راه هستیم. نباید به این پیروزی دل خوش کرد و دیدارهای مهم دیگر باقی مانده است.

کاتانچ در پایان با اشاره به بازی‌های آینده گفت: از الان تمرکز ما روی دیدارهای بعدی است. چهار بازی دیگر باقی مانده است. در این گروه تیم‌های دیگر هم به دنبال صعود هستند و باید با جدیت و تمرکز بازی کرد. بازی مردانه‌ای را برابر ایران به نمایش گذاشتیم. تمرکز بازیکنان روی شرایط کشور نبود و تنها به این بازی فکر کردند و پیروز هم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز