خبرگزاری کار ایران

مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

عراق 2 - ایران یک/ یک شکست تلخ دیگر در مسیر قطر

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۵۴۲

تیم ملی ایران در هفته چهارم مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2022 میهمان عراق بود و بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در هفته چهارم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 17:30 امروز در امان پایتخت اردن باید میهمان عراق باشد و به مصاف این تیم برود. تیم ایران با کسب 6 امتیاز از دو بازی قبلی خود در رتبه سوم جدول گروه جای گرفته و برای سخت نشدن کارش برای صعود نیاز به هر 3 امتیاز این مسابقه دارد. با توجه به تساوی هنگ کنگ و بحرین 3 امتیاز این بازی برای دو تیم ارزش مضاعفی پیدا کرده تا با برتری در این دیدار بتوانند به صدر جدول برسند.


داور: دیلان پریرا (سریلانکا)

کمک‌ها: پاراکراما هماسونگا و سانجیوا پرمالا

داور چهارم: سید عبدالله یعقوب (عمان)

ناظر داوری: محمد عبدالله (قطر).


کارت زرد:  احمد ابراهیم (17) علی عدنان (27) از عراق​

کارت قرمز:

گل: مهند علی (11) برای عراق و احمد نوراللهی (25) برای ایران


ترکیب عراق

محمد حمید-سعد ناطق-احمد ابراهیم-علاء علی-علی عدنان-سولاکا-امجد عطوان-همام طارق-صفاء هادی-بشار رسن-مهند علی

عراق 2 - ایران یک/ یک شکست تلخ دیگر در مسیر قطر

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون


دقایق حساب بازی:

عراق 2 - ایران یک/ یک شکست تلخ دیگر در مسیر قطر

دقیقه 25 (عراق یک - ایران یک/ احمد نوراللهی): محمد محبی به زیبایی و با تکنیک بالای خود از بین بشار رسن و علی عدنان عبور کرد و از روی خط عرضی زمین، پاس کات‌بک داد تا با رها کردن توپ توسط سردار آزمون، احمد نوراللهی صاحب موقعیت شود و با حرکت در عرض و شوت زمینی پُرقدرت که با دفع ناقص محمد حمید همراه شد، گل تساوی ایران را به زیبایی به ثمر رساند.

دقیقه 21: رضاییان در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت تا توپ راهی اوت شود.

دقیقه 20: خطایی که رضاییان در جناح راست زمین گرفته بود را مسعود شجاعی با سانتر بلند به مقابل تیرک دوم فرستاد، اما قبل از ضربه سر طارمی، مدافعان عراق توپ را دفع کردند.

دقیقه 15: پاس بلند پورعلی گنجی از میانه زمین به پشت مدافعان عراق نزدیک بود با اشتباه محمد حمید، دروازه‌بان این تیم و توپی که از روی سر او عبور کرد، تبدیل به گل شود ولی توپ با فاصله کمی کنار دروازه این تیم به اوت رفت.

عراق 2 - ایران یک/ یک شکست تلخ دیگر در مسیر قطر

دقیقه 11 (عراق یک - ایران صفر/ مهند علی): بشار رسن نفوذ سریعی از سمت راست زمین انجام داد و ارسال خوبی به مقابل تیرک دوم انجام داد که سانتر او و شوت والی محکم علی عدنان را بیرانوند با واکنش مناسبی برگشت داد، اما در ریباند امید ابراهیمی نتوانست توپ را دفع کند تا مهند علی با فرصت‌طلبی و شوت پُرقدرت به طاق دروازه موفق به گلزنی برای عراق شود.

دقیقه 6: ارسال زیبای بشار رسن از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به پشت مدافعان ایران را مهند علی در موقعیت آفساید با ضربه سر زد که توپ راهی اوت شد.

دقیقه 3: حرکت سریع مهند علی به سمت محوطه جریمه و شوت او را مدافعان تیم ملی ایران برگشت دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز