خبرگزاری کار ایران

اوضاع نگران کننده محمد صلاح برای لیورپول و مصر

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۶۳

مصدومیت ستاره مصری لیورپول برای تیم باشگاهی و ملی کشورش نگران کننده شده است.

به گزارش ایلنا، لیورپول نگران اوضاع محمد صلاح است. این بازیکن به‌دلیل مصدومیت مچ پا از اردوی تیم ملی مصر جدا شده است. این بازیکن مصری در برد ماه گذشته مقابل لسترسیتی دچار این مصدومیت شد. این بازیکن 27ساله بازی با منچستریونایتد را از دست داد اما توانست برابر منچسترسیتی، خنک و استون‌ویلا به میدان برود.

با این حال او در دقیقه 87 بازی لیورپول با سیتی و پس از برخورد با فرناندینیو تعویض شد. سران باشگاه نگران آن هستند که او به بازی با کریستال‌پالاس نرسد. تصاویر حضور صلاح با کفش محافظ در تمرینات تیم ملی مصر نشان می‌دهد مصدومیت او تشدید شده است. او دو بازی مصر با کنیا و کومور را از دست داد.

صلاح در دیدارهای ملی قبلی هم غایب بود و دوست داشت این‌بار در کنار هم‌تیمی‌هایش در مصر به میدان برود. مصر در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا حضور دارد.

حساب کاربری اتحادیه فوتبال مصر در توئیتر نوشته است: «کادر پزشکی تیم ملی ما به ریاست دکتر محمد ابوالعلا تأیید کرد که محمد صلاح آمادگی لازم را برای بازی مقابل کنیا و کومور ندارد. آنها آزمایش‌های بسیاری از او گرفتند و به این نتیجه رسیدند. مصدومیت او نیاز به زمان دارد تا بهبود پیدا کند.»

لیورپول نگرانی‌های دیگری هم دارد. اندی رابرتسون، مدافع چپ این تیم هم به‌دلیل مصدومیت مچ پا اردوی تیم ملی اسکاتلند را ترک کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز