خبرگزاری کار ایران

عالمی:این تعطیلی می‌تواند به استقلال لطمه بزند

قائدی باید بیشتر از اینها قدر خودش را بداند/استقلال به سرعت تیم نخست جدول می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۲۴

مربی قدیمی استقلال می گوید استراماچونی استقلال را به بلوغ تاکتیکی رسانده است.

به گزارش ایلنا،شکل کارشناسی‌ها در خصوص استقلال تغییر کرده است. دیگرکارشناسی‌ها رنگ و شکل ناامیدی ندارد. این روزها حال استقلال خوب است خصوصاً از وقتی که توانسته با نتیجه پر گل تیم‌های بزرگ را شکست دهد دیگر کسی نتایج استقلال را اتفاقی نمی‌داند. شاگردان استراماچونی این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنند اما به نظر می‌رسد تعطیلات لیگ کمی برای استقلال دردسر درست کند و این تیم تازه نفس را با مشکل روبه‌رو کند. ایمان عالمی مربی قدیمی استقلال در مورد شرایط این روزهای این تیم صحبت می‌کند.

شرایط استقلال نسبت به ابتدای فصل کاملاً فرق کرده و این تیم خودش را به بالای جدول رسانده است؟

استقلال مسابقات را خوب شروع نکرد اما آقای استراماچونی توانست در اردوهای استقلال کاملاً این تیم را احیا کند و به نوعی این تیم به بلوغ تیمی رسید. حالا استقلال شرایط خوبی دارد اما حیف که بی موقع لیگ تعطیل شد و این تعطیلی می‌تواند به استقلال لطمه بزند، البته در اینجا هم هنر استراماچونی مهم‌ترین چیزی است که می‌تواند استقلال را در آن شرایط حفظ کند.

فکر می‌کردید استقلال بتواند اینطور پیشرفت داشته باشد؟

استقلال خیلی پیشرفت کرده اما این را نباید فراموش کرد که این تیم هنوز ضعف‌هایی دارد، باید این ضعف‌ها را به موقع برطرف کند تا به مشکل نخورد. البته استقلال به موقع خودش را پیدا کرد و توانست در لیگ نتایج خوبی بگیرد. حالا هم کادرفنی و هم بازیکنان استقلال در بین هواداران محبوبیت پیدا کرده‌اند.

به نظر می‌رسد دیاباته به شرایط مطلوبی رسیده و آمادگی او این روزها به استقلال کمک زیادی کرده است؟

به نظرم دیاباته در بازی با تراکتور خیلی خوب کار کرد و به نحو احسن توانست وظایفش را در زمین پیاده کند و همین مسأله به او کمک کرد جزو بهترین‌ها باشد.

قائدی هم نسبت به فصول گذشته کاملاً تفاوت کرده و این مسأله باعث شده تا او به استقلال این روزها کمک زیادی کند، نظر شما چیست؟

پیشرفت قائدی به خاطر سبک بازی دادن استراماچونی به این بازیکن است ضمن اینکه خودش هم به بلوغ فکری رسیده و نسبت به گذشته بهتر برای خودش تصمیم می‌گیرد البته این را باید بگویم که قائدی باید بیشتر از اینها قدر خودش را بداند تا دیگر دچار مسائل حاشیه‌ای نشود. این بازیکن به خوبی امسال پاس گل می‌دهد، گل می‌زند، دوندگی بالایی دارد و سایر بازیکنان را در موقعیت گل قرار می‌دهد. تمام این آیتم‌ها باعث شده تا قائدی در فصل جاری موفق باشد و استقلال را نیز در مسیر موفقیت قرار دهد.

در فصل جاری استقلال را مستحق قهرمانی می‌دانید؟

استقلال همیشه استقلال بوده است. تیمی پرطرفدار که می‌توانست برای هر تیمی ایجاد زحمت کند اما در فصل جاری به بلوغ تاکتیکی رسیده است و روی غلتک افتاده. شک ندارم این تیم به سرعت تیم نخست جدول می‌شود و تیم‌های بزرگ دیگر باید از استقلال بترسند. استقلال اگر به همین روند ادامه دهد به راحتی قهرمان خواهد شد.

این بلوغ تاکتیکی که شما از آن صحبت کردید توانسته شکل کاری بازیکنان این تیم را عوض کند. در همین راستا به نظر می‌رسد حسینی هم نسبت به ابتدای فصل خیلی بهتر شده است؟

حسینی هم مثل سایر بازیکنان نیاز داشت در مسیر مناسبی قرار بگیرد تا توانایی‌هایش را بروز دهد فکر می‌کنم در این راستا هم آقای غلامپور به او کمک زیادی کرد تا از نظر روحی و روانی خودش را پیدا کند، ضمن اینکه خط دفاعی استقلال نیز وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد و همین نکته باعث شده تا حسینی هم بهتر کار کند. حسینی برای استقلال مفید و مؤثر است و می‌تواند برای تیم ملی هم مفید باشد امیدوارم ویلموتس هم به این نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز