خبرگزاری کار ایران

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با ایلنا:

5 هفته پایانی نیم فصل برای استقلال خیلی مهم است/ تیم اول آسیا باید عراق را شکست دهد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۹۳

کاپیتان سابق استقلال می گوید تیم های سرخابی همیشه مشکلات مالی دارند.

به گزارش ایلنا،مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید آبی‌پوشان باید این روند رو به رشد را ادامه می‌دهند تا بتوانند به یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی تبدیل شوند. وی پیش بینی کرد چند بازی پایانی نیم فصل اول خیلی از معادلات را برای استقلال مشخص خواهد کرد.

استقلال این روزها شرایط خوبی دارد با این موضوع موافق هستید؟

تیمی که در هفت هفته متوالی توانسته پیروزی را کسب کند قطعا به شرایط خوبی رسیده است به خصوص آنکه در استقلال در هفته‌های اول نتوانسته بود انتظارات را برآورده سازد مهمترین مساله در حال حاضر این است که استقلال بتواند این روند ادامه دهد.

استقلال مدعی کسب قهرمانی است؟

به هر حال همیشه در فوتبال ایران چند تیم هستند که مدعی قهرمانی هستند استقلال هم نشان داده می‌تواند خودش را در حد یک قهرمان نشان دهد به نظر من استقلال اگر در پنج هفته پایانی نیم فصل اول بتواند امتیازات لازم را جمع‌آوری کند می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند زیرا کسب پیروزی و امتیاز در نیم فصل دوم سخت‌تر می‌شود.

خط حمله استقلال این روزها بهترین خط حمله لیگ است؟

این نشان می‌دهد که استقلال به فوتبال تهاجمی علاقه دارد البته این را هم در نظر بگیریم ما هنوز در بازی‌های آسیایی حضور پیدا نکرده‌ایم و برای مسابقات باید بازیکنان جدیدی بخصوص در فاز هجومی جذب شود امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

بازیکنان استقلال هم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند؟

نظر درست است که بازیکن باید قراردادی را که با تیم بسته است را دریافت کند اما این را هم باید در نظر بگیریم که تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه مشکلات مالی دارند و بازیکنانی که به این تیم‌ها می‌آیند این مساله را می‌دانند هوادار هم وقتی می‌بیند تیم اعتصاب می‌کند ناراحت می‌شود تنها دلخوشی هواداران استقلال و پرسپولیس به این تیم موفق شدن آن است. 

لیست تیم ملی هم اعلام شد در این باره چه نظری دارید؟

به نظر من خیلی از بازیکنان دیگر هم باید در این لیست حضور پیدا می‌کردند حسینی و فرشید اسماعیلی در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته‌اند و باید به تیم ملی دعوت می‌شدند. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این اتفاق بیفتد.

بازی با عراق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی است تیم ملی باید قطعا در این بازی پیروز شود تا شانسش برای صعود افزایش پیدا کند. به نظر من ما می‌توانیم عراق را شکست بدهیم زیرا تیم اول آسیا هستیم و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم این امر دور از دسترس نیست.

در این بازی چیزی شما را بیش از پیش نگران می‌کند؟

عراقی‌ها به جنگ روانی معروف هستند و ما نباید اسیر جنگ روانی آنها شویم. اگر این اتفاق بیفتد شانس کسب سه امتیاز ما کمتر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز