خبرگزاری کار ایران

عدم توافق پرسپولیس و جونیور بر سر جدایی

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۲۸۲

جونیور براندائو را باید اولین جدا شده از پرسپولیس دانست. مهاجمی که با کارنامه نه چندان قوی اما با مبلغ هنگفت به پرسپولیس آمد.

به گزارش ایلنا، گابریل کالدرون سرمربی سرخپوشان فرصت کافی را به این بازیکن داد اما وی نتوانست از فرصت هایی که به او داده می شود استفاده کند تا در نهایت کالدرون مجبور شود از وی تنها برای پر کردن فهرست ۱۸ نفره استفاده کند.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به صراحت اعلام کرد که برنامه ای برای استفاده از وی ندارد و بدین ترتیب باید جونیور را اولین جدا شده از پرسپولیس دانست.

باشگاه پرسپولیس به دنبال راهی است که با کمترین ضرر مالی پرونده جونیور را ببندد اما مبلغ هنگفتی که در قرارداد این مهاجم ناکارآمد برزیلی ذکر شده، یک مانع بزرگ پیش روی مسئولان پرسپولیس است.

نکته جالب این است که با توجه به قراردادی که بین او و پرسپولیس بسته شده این بازیکن باید خودش برای جدایی رضایت دهد چرا که در غیر این صورت پرونده دیگری علیه سرخپوشان در فیفا باز خواهد شد. تا کنون هم هیچ توافقی بین این بازیکن و باشگاه پرسولیس برای جدایی صورت نگرفته است.

البته پرسپولیس قصد دارد مذاکراتش با این بازیکن را به نزدیکی نیم فصل موکول کند تا در زمان مناسب این کار صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز