خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا:

بازیکنان ما نباید درگیر حواشی‌فضای مجازی شوند / مسئولان به تعهداتشان عمل کنند تا کار ویلموتس به استعفا کشیده نشود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۶۱

حمید درخشان گفت: شبکه های مجازی خیلی از مسائل را بهم می‌ریزد بازیکنان ما باید انقدرحرفه ای باشند که خودشان را درگیر این حواشی‌ نکنند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز پنجشنبه ایران و عراق اظهار داشت: به این دلیل که بازی دیدار درخاک خودمان برگزار نمی‌شود و تیم عراق هم با انگیزه بالایی مقابل ایران ظاهر خواهد شد بازی سختی پیش رو داریم. اما معتقدم که تیم‌ملی ایران توانایی شکست دادن عراق را دارد امیدوارم با درایتی کادرفنی  و تلاش بازیکنان نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

درخشان درخصوص اسامی بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی توسط مارک ویلموتس گفت: بهتر است که این موضوع را خیلی را بزرگ نکنیم شاید خیلی از بازیکنان شایسته در این لیست حضور نداشته باشند اما همگی باید به سلیقه و نظر سرمربی تیم ملی اعتماد کنیم و به او احترام بگذاریم زیرا فکر می‌کنم هرگز نمی‌شود که تمامی خواسته ها در دعوت‌های اولیه به تیم ملی اجابت شود. دعوت بازیکنان به تیم ملی فقط جزو اختیارات سرمربی تیم ملی است و قطعا آقای ویلموتس صلاح کار خودشان را بهتر میدانند.

سرمربی اسبق پرسپولیس در واکنش به شایعه استعفای مارک ویلموتس از تیم‌ملی در روزهای گذشته و تاثیرش روی کار تیم‌ملی هم عنوان کرد: اشکالی که در این خصوص  وجود دارد این است که باید حق الزحمه یک مربی بزرگ در زمان تعیین شده‌اش به صورت کامل پرداخت شود و زمانی که این اتفاق نمی‌افتد با مسائلی مثل استعفا  و رفتن آن مربی برخورد می‌کنیم، بنظرم  بهتر است که مسئولان به تعهدات خودشان به موقع عمل کنند تا تمامی تمرکز یک مربی هم تنها روی کارش قرار بگیرد نه مسائل دیگر.

وی در واکنش به درگیری پیش آمده پس از استوری یونس محمود بازیکن تیم‌ملی عراق گفت: فکر می‌کنم که شبکه های مجازی خیلی از مسائل را بهم می‌ریزد و خیلی از مواقع تاثیرات منفی به همراه دارد. بازیکنان ما باید انقدرحرفه ای باشند و آمادگی ذهنی داشته باشند که خودشان را درگیر این حواشی‌های پیش آمده نکنند و فقط تمامی تمرکزشان را روی بازی بگذارند زیرا فقط نتیجهای که از این بازی بدست می‌آید می‌تواند پاسخ مناسبی به تمامی این حواشی مجازی باشد.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز