خبرگزاری کار ایران

استراماچونی: باید به اندازه امکانات از ما توقع داشته باشند / اعتراضم در راستای ارتقا استقلال است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۸۰

سرمربی استقلال تهران گفت: هنوز فرصت این را پیدا نکردم که با آقای فتحی صحبتی داشته باشم اما ما قطعا به زودی ملاقات خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی که صبح امروز به برنامه فوتبال کلینیک دعوت شده بود، در پایان این همایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینگونه همایش‌ها برای فوتبال و ورزش اهمیت دارند. در ایران یک اشتیاق فوق العاده ای درباره فوتبال وجود دارد. ما شاهد و مسئول این هستیم که امید و اشتیاق را به هواداران انتقال بدهیم. این برای تمام طرفداران فوتبال به خصوص طرفداران استقلال است که این باشگاه طرفداران میلیونی دارد.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که برای برطرف کردن مشکلات تیم با فتحی گفت و گو کرده است یا خیر گفت: نه من هنوز فرصت این را پیدا نکردم که با آقای فتحی صحبتی داشته باشم اما ما قطعا به زودی ملاقات خواهیم داشت. 

سرمربی استقلال در واکنش به اینکه قرار است مطالبات استقلالی‌ها در هفته جاری پرداخت شود گفت: شما این را می‌دانید یا یک سوال است؟

خبرنگار در ادامه اعلام کرد که هیات مدیره باشگاه اعلام کرده است که به حساب بازیکنان پول واریز خواهد شد، استراماچونی گفت: این موضوع کلی است چون ما استقلال هستیم و یکی از باشگاه‌های برتر آسیا هستیم. میلیون‌ها طرفدار داریم و توقعاتی که از ما می‌رود باید در اندازه حمایت و امکاناتی که در اختیار ما قرار می‌گیرد باشد. ما نمی‌توانیم توقع صد درصدی از تیم داشته باشیم وقتی حمایتمان از تیم 20 درصدی باشد. هدف من این است که به صورت کلی ارتقا بدهیم و پیشرفت کنیم. اعتراضی که میکنم منفی نیست و مثبت است و در راستای ارتقای استقلال و همه است. من فکر می‌کنم هر کسی که استقلال را دوست دارد مثل من فکر می‌کند.

آندره آ استراماچونی در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از موفق ترین مربیان ایتالیایی که خارج از این کشور فعالیت دارد، انتخاب شده است گفت: من برای این موضوع خوشحال شدم. من که از مدرسه فوتبال ایتالیا آمده‌ام از این مسئله خوشحال هستم و الان که در ایران کار میکنم شاهد این هستم که فوتبال در ایران پرطرفدار است و ایران به طور کلی بازیکنان خوبی دارد که شاید خیلی خوب روی آنها تبلیغ نشده است. شاید من وسیله‌ای باشم که بتوانم آنها را خیلی خوب معرفی کنم.

سرمربی ایتالیایی درباره اینکه در تعطیلات به شیراز سفر کرده بود گفت: من در ایران زندگی میکنم و به این کشور احترام میگذارم. این کشور تاریخ غنی دارد و امپراطور پارسی یکی از بزرگترین امپراطوری‌های جهان بوده است پس وقتی در چنین کشوری زندگی میکنیم خوب است که تاریخ را بدانیم تا به آن احترام بگذاریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز