خبرگزاری کار ایران

امیرخان برند فوتبال ایران است و به او کم‌لطفی می‌کنند

حسینی: باید مجسمه قلعه‌نویی را بسازند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۳۱

مدافع سپاهان معتقد است در آینده از این تیم بازهم بازیکن به تیم ملی دعوت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سپاهان برنده بزرگ جدال با یک مدعی دیگر قهرمانی یعنی تراکتور بود. بردی که باعث شد حالا سپاهان امیر قلعه‌نویی را مدعی اصلی قهرمانی بدانند اما محمدرضا حسینی، یکی از زرد پوشان نصف جهان معتقد است هنوز صحبت در این خصوص زود بوده و بازی‌های زیادی باقی‌مانده است. این بازیکن که از کم‌لطفی‌ها نسبت به امیر قلعه‌نویی ناراحت است حرف از تیم ملی فوتبال ایران می‌زند. تیمی که به نظر او جا دارد بازهم از سپاهان بازیکن داشته باشد و معتقد است در آینده از این تیم بازهم بازیکن دعوت خواهد شد. تیمی که خود او روز و شب تمام و فکر و ذکرش رسیدن به آن و پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

سپاهان یک سه امتیاز مهم را این هفته مقابل تراکتور مدعی به دست آورد و برد دلچسبی برای شما بود؟

دقیقا قبل این بازی می‌دانستیم که با یک تیم پرمهره و قدرتمند بازی داریم که تا اینجای لیگ خوب کارکرده است. بعد بازی با پارس جنوبی تمام تمرکزمان روی بازی با تراکتور بود و به همین خاطر از همان ابتدای مسابقه سوار بازی بودیم. هرچند تراکتور هم‌بازی باکیفیتی ارائه می‌داد و در دقایق ابتدایی هم بهتر از سپاهان کار کردند اما در ادامه توپ و میدان در اختیار ما بود و در یک روز حساس 3 امتیاز مهم را به دست آوردیم و برنده این مسابقه شدیم.

سپاهان تقریبا مقابل بیشتر مدعیان قهرمانی در بازی مستقیم برنده شده است. به نظر می‌رسد با شکست تراکتور حالا باید شما را یکی از اصلی‌ترین مدعیان دانست؟

بازی‌های بزرگ و بردن در آن‌ها شخصیت بالای سپاهان را بیشتر می‌کند. این بردهای بزرگ به تیم روحیه می‌دهد و شخصیت ما را برای قهرمانی بیشتر می‌کند. با این حال همان‌طور که امیرخان همیشه می‌گویند جدال با تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است چون انگیزه‌ای به‌مراتب بیشتر دارند. به همین خاطر ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هنوز حرف زدن در مورد مدعی اول قهرمانی بودن زود است.

این سپاهان خوب به نظرت چرا اینقدر در تیم ملی سهمیه کمی دارد؟

 فکر می‌کنم از سپاهان حداقل باید 4، 5 نفر دعوت شوند تا بیشتر توانایی‌هایشان دیده شود. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در آینده نفرات بیشتری دعوت می‌شوند. احساس می‌کنم تیم ملی کادرفنی عادلی دارد و در ادامه بازیکنان بیشتری دعوت می‌شوند و سپاهان قطعاً سهمیه بالاتری خواهد داشت.

این سپاهان امیر قلعه‌نویی با این شرایطی که دارد و به‌عنوان مدعی نخست قهرمانی آن را می‌شناسند چرا باید شاهد ناسزا شنیدن مربی‌اش روی سکوها باشد؟

در این مورد من نمی‌توانم زیاد صحبت کنم اما امیر قلعه‌نویی به‌عنوان یک سرمربی، برند فوتبال ایران است و این حرف‌ها نسبت به او کم‌لطفی است. باور کنید یکی مثل امیر قلعه‌نویی در هر کشوری باشد مجسمه و تندیس او را درست می‌کنند چون سرمربی تیم ملی و تیم‌های بزرگ ایران بوده است. خیلی‌ها دانسته و ندانسته در مورد او حرف‌هایی را مطرح می‌کنند اما قطعاً به قول خود امیرخان بعدا متوجه اشتباه خودشان خواهند شد.

به نظرت چرا محمدرضا حسینی سپاهان هنوز آن حسینی فصل گذشته ذوب‌آهن نشد که حرف از دعوتش به تیم ملی به میان بود؟

من تمرینات خوبی در پیش فصل پشت سر گذاشتم و آمادگی صد درصد داشتم اما مصدومیت برای من از لحاظ فنی در بد موقع برایم اتفاق افتاد. این مصدومیت مرا عقب انداخت و از آن موقع تلاش کردم که هر روز بتوانم خودم را به شرایط آرمانی برگردانم. هرچند معتقدم در هر اتفاقی یک حکمتی وجود دارد اما تعطیلی پیش رو کمک می‌کند که خودم را به شرایط آرمانی نزدیک‌تر کنم.

یعنی منتظر حضورت در اردوهای بعدی تیم ملی باشیم و اصلاً فکر می‌کنی دعوت شوی؟

شب و روز به این فکر می‌کنم که به اردوی تیم ملی برسم و دوست دارم این اتفاق بیفتد. امیدوارم بتوانم به این خواسته برسم و یک روز این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز