خبرگزاری کار ایران

حسینی آینده تیم ملی است

محمدی: مشکلات بیرون از زمین اجازه دهد استقلال قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۹۰۷

دروازه‌بان سابق استقلال معنقد است شرایط فنی آبی پوشان رو به پیشرفت است.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی دروازه‌بان سابق استقلال این روزها مشغول گذراندن کلاس‌های مربیگری است تا بتواند هر چه زودتر به عرصه مربیگری بیاید. با گلر سابق استقلال و تیم ملی در خصوص شرایط این روزهای استقلال و بازی تیم ملی مقابل عراق به صحبت پرداختیم.

*استقلال را پیگیری می‌کنید؟

اکثر بازی‌های لیگ را تماشا می‌کنم استقلال هم بالاخره تیمم بوده و پیگیر بازی‌هایش هستم من اول فصل هم گفته بودم استقلال شرایط خوبی دارد و فقط نیاز به زمان دارد تا بتواند به یک ترکیب ایده‌آل برسد. محرومیت‌ها و مصدومیت‌های ادامه فصل باعث شد این تیم نتواند نتایج خوبی کسب کند اما باید قبول کنیم در  حال حاضر شرایط فنی این تیم رو به پیشرفت است.

*استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

بعید می‌دانم استقلال امسال مدعی قهرمانی نباشد همه چیز دارد فقط اگر مشکلات بیرون از زمین اجازه دهد این تیم قهرمان می‌شود امیدواریم این اتفاق برای استقلال بعد از سال‌ها بیفتد.

*منظور از مشکلات بیرون از زمین چیست؟

مشکلات مالی سال‌های سال است که گریبان تیم‌های استقلال و پرسپولیس را گرفته است بازیکنانی که سال‌ها در این تیم بازی کرده‌اند می‌دانند پول به همین راحتی‌ها داخل باشگاه نمی‌آید. تنها خاصیت بزرگ تیم های ایرانی این است که هوادار دارند البته این را هم باید در نظر بگیریم بازیکن تنها منبع درآمدش فوتبال است.

*به نظرتان حسینی نباید به تیم ملی دعوت می‌شد؟

سرمربی تیم ملی باید به این سوال پاسخ دهد .هر سه گلری هم که به تیم ملی دعوت شده‌اند عالی کار می‌کنند نیازمند و مظاهری در تیم‌هایی که بازی می‌کنند شرایط خوبی دارند بیرانوند هم که گلر یک تیم ملی است. حسینی با مربی خوبی مثل غلامپور کار کند تا بتواند آینده تیم ملی را بسازد.

*تیم ملی باید مقابل عراق بازی کند ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

بازی سختی است ما باید امتیاز کامل را در این بازی کسب کنیم در بازی قبلی مقابل بحرین خوب ظاهر نشدیم البته که من اعتقاد دا رم بحرین ما را نبرد ما شرایط خوبی نداشتیم. شرجی بودن هوا در آن بازی تاثیرش را گذاشت اما شرایط الان فرق می‌کند حتی تساوی هم کار ما را در این گروه  سخت می‌کند و باید سه امتیاز را به دست آوریم.

*خودتان بعد از فوتبال مشغول چه کاری هستید؟

مشغول گذراندن کلاس‌های مربیگری هستم دوست دارم در فوتبال ایران مشغول فعالیت شوم و امیدوارم شرایطش برایم فراهم شود البته بیشتر دوست دارم به عنوان مربی فعالیت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز