خبرگزاری کار ایران

ویلموتس باید حرفه‌ای تر عمل می کرد

فرکی: شکست ما مقابل بحرین یک نوع زنگ خطربود

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۷۷

سرمربی سابق تیم ملی معتقد است دست سرمربی تیم ملی برای انتخاب نفرات باز است.

حسین فرکی سرمربی سابق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص بازی مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: سابقه بازی دو تیم نشان داده که این بازی همیشه با تنش همراه خواهد بود بعضی زمان‌ها مسائل سیاسی هم وجود داشته مطمئن هستیم که این بازی با حساسیت بالایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بازی در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد و نتیجه آن در صعود تیم ملی به دور بعدی مقدماتی جام جهانی تاثیر خواهد داشت. شکست ما مقابل بحرین یک نوع زنگ خطر برای فوتبال ما بود که کمی با برنامه‌ریزی بهتری عمل کنیم.

فرکی در خصوص دلخوری‌های ویلموتس در خصوص مسائل مالی تصریح کرد: اتفاقات نباید می‌افتاد و مسئولان فدراسیون باید خیلی زودتر از اینها پیگیر مشکلات مالی سرمربی تیم ملی می‌شدند البته او هم حق داشت اما باید خیلی حرفه‌ای‌تر از این عمل می‌کرد و تیم ملی را قبل از بازی حساس مقابل عراق به چالش نمی‌برد.

سرمربی سابق تیم ملی درباره اینکه جای چه کسانی در تیم ملی خالی است گفت: ما سه تیم ملی در یک سطح داریم و این کار را برای هر مربی برای تصمیم‌گیری و انتخاب نفرات سخت می‌کند.

فرکی در پایان گفت: اردن به کشور عراق خیلی نزدیک است و توصیه من به بازیکنان این است که مطمئنا تماشاگران بیشتری از عراق برای تماشای این بازی به ورزشگاه خواهند رفت و بازیکنان باید تمرکز خود را تا انتهای بازی حفظ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز