خبرگزاری کار ایران

تیم استراماچونی قشنگ بازی می کند

اکبرپور: امیدوارم از بین دیاباته و قائدی آقای گل از استقلال باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۹۹

پیشکسوت استقلال تهران از عملکرد ابی پوشان رضایت کامل دارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال می‌گوید تداوم روند آبی‌پوشان با نظر آندره آ استراماچونی در صورتیکه آنها به مشکلات مالی فکر نکنند می‌تواند در نهایت به قهرمانی آنها در لیگ نوزدهم ختم شود. درباره شرایط استقلالی‌ها پس از اعتصاب یک روزه با علیرضا اکبرپور گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

 

* استقلال مقابل تراکتور و صنعت نفت با نتیجه پرگل برنده شد. تیم استراماچونی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی خیلی خوبی بود و استقلال خیلی قشنگ بازی کرد، این تیم در بار هجومی خیلی خوب ظاهر می شود و این تحول نتیجه کار استراماچونی در استقلال است. مقابل تراکتور و صنعت نفت اگرچه اشکال‌های جزئی هم وجود داشت اما از یک فوتبال زیبا لذت بردیم.

 

* پس موافق هستید که تلاش‌های استراماچونی مثمرثمر بوده است.

بله. من از این سرمربی تشکر می‌کنم، همچنین از بازیکنانی که این قدر خوب بازی می‌کنند، امیدوارم استقلال به همین روند ادامه دهد. استقلال آن قدر قشنگ بازی می‌کند که همه از تماشای بازی های این تیم لذت میبرند. شاید خیلی‌ها بگویند چون استقلال روی غلتک افتاده تعطیلات لیگ به ضرر این تیم باشد اما بر عکس معتقدم این اتفاق فرصت خوبی است تا استراماچونی نقاط ضعف و قوت تیمش را بهتر شناسایی کند.

 

* بعد از برد اما کام هواداران با استعفای تلویحی استراماچونی تلخ شد.

مشکلات مدیریتی در استقلال تمام شدنی نیست و همچنان ادامه دارد. اگر مدیری نتواند اموری که به او ارائه شده را سروسامان بدهد پس ماندنش چه فایده‌ای دارد؟ اگر نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم آن را ترک کنیم تا حداقل ضرر نرسانیم. دیروز که بچه‌ها تمرین کردند و این خبر خوشحال کننده‌ای بود. امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم اما به هر حال آنها هم آستانه صبر و تحملی دارند. الان که تیم اوضاع خوبی دارد نباید چنین اخباری بشنویم. امیدوارم آخرین بار برای این این فصل شاهد چنین چیزی باشیم.

 

* دیاباته و قائدی هم به هماهنگی خوبی در خط حمله رسیده‌اند.

این بسیار خوب است که مهاجمان بتوانند خودشان را از زیر فشار خارج کنند و در گلزنی مثمرثمر باشند. هماهنگی این دو بازیکن ثمر تلاش خودشان و برنامه‌های کادرفنی است که امیدوارم امسال آقای گل از استقلال باشد.

 

* استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

به هر حال استقلال در صورتی می تواند به این روند ادامه دهد که به آرامش آن هم کمک کنند. امیدوارم مشکلات این تیم رفع شود و با آرامش بهتر همین طور بتواند با قدرت ادامه دهد. آنها الان فاصله بسیار کمی با صدر جدول رده بندی دارند و هماهنگی تمامی اعضای باشگاه می‌تواند به این هدف کمک کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز