خبرگزاری کار ایران

داوود فنایی در گفتگو با ایلنا:

تمامی مشکلات فوتبال ایران به سوء مدیریت برمیگردد/ کار ما به جایی رسیده که امثال یونس محمود برایمان شاخ و شانه می‌کشند؟/ بازیکنان ایران درس عبرت خوبی به عراقی‌ها می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۳۶۸

گلر سال‌های دور تیم ملی در خصوص بازی مقابل عراق، اسامی دعوت‌شدگان به تیم‌ملی و شایعه استعفا مارک ویلموتس صحبت کرد.

داوود فنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز پنجشنبه ایران و عراق اظهار داشت: به خاطر مسائل سیاسی و جنگی که سال‌ها پیش بین ایران و عراق رخ داده است همیشه رقابت عجیبی بین این دو کشور وجود داشته و همیشه بازی مقابل عراق برای ما کاملا خاص بوده است. چون شرایط ما در جدول کمی خطرناک شده است و بازی مقابل بحرین را هم باختیم این بازی یکی از حساس‌ترین دیدارها برای تیم‌ملی ایران خواهد بود، امیدوارم که بازیکنان بتوانند یک عملکرد خوب داشته باشند و پیروز از زمین بازی خارج شوند.

فنایی درخصوص اسامی بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی توسط مارک ویلموتس گفت: بازیکنان با نظر و تشخیص سرمربی به تیم‌ملی دعوت می‌شوند. آقای ویلموتس شرایط تیم را به خوبی زیر نظر دارد و ایشان هستند که از نزدیک ناظر عملکرد بازیکنان هستند، بدون شک صلاح کار خودشان را بهتر می‌دانند و بازیکنانی که دعوت می‌شوند قطعاً شایستگی حضور در تیم‌ملی را داشته‌اند.

مربی گلرهای شهرخودرو در واکنش به شایعه استعفای مارک ویلموتس از تیم‌ملی در روزهای گذشته و تاثیرش روی کار تیم‌ملی هم عنوان کرد: از صحت این خبر بی‌اطلاع هستم و بعید میدانم که یک فرد حرفه‌ای مثل آقای ویلموتس وسط کار تصمیم به ترک تیم‌ملی بگیرد. البته اگر هم درست باشد قطعاً به دلیل عدم پرداختی‌های ایشان است که این مشکلات در فوتبال ایران همیشه وجود داشته است که تمامی مربیان ایرانی همیشه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. امیدوارم که مسئولین هرچه زودتر چاره‌ای برای این مشکلات بیاندیشند به‌ نظرم تمامی این موضوعات به سوء‌مدیریت برمی‌گردد. چرا باید یک همچین اتفاقی زمان چنین بازی حساسی پیش بیاید.

وی درواکنش به درگیری پیش آمده پس از استوری یونس محمود بازیکن تیم‌ملی عراق گفت: متاسفانه آب که سربالا برود قورباغه ابوعطا می‌خواند، ببینید کار ما به کجا کشیده است که امثال یونس محمود برای ما شاخ و شانه می‌کشند. هشت سال با آن‌ها جنگیدیم آن همه جوان نازنین شهید شدند و حالا برای ما کری هم میخوانند.امیدوارم بازیکنانمان بتوانند با عملکرد خوبشان در این بازی مشت محکمی در دهانشان آن‌ها بکوبند. همان‌طور که در زمان جنگ توانستیم با غیرت جوانان دلیر ایرانی آن‌ها را شکست دهیم در زمین هم درس عبرت خوبی به بازیکنانشان خواهیم داد.

فنایی درخصوص شرایط دروازه‌بانان دعوت شده به تیم‌ملی گفت: خداراشکر شرایط  هر سه آن‌ها بسیار خوب است و جزو بهترین‌های ایران هستند امیدوارم که با عملکرد خوبشان بتوانند در تیم‌ملی مثمر ثمر باشند.

 

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز