خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین امروز تیم ملی+ویدیو

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۳۷

دومین جلسه تمرینی تیم ملی برای آمادگی بازی با عراق برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه تمرینی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار برابر عراق در دومین مرحله مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر از ساعت ۱۵ امروز در زمین شماره تیم ملی آغاز شد.

در این جلسه تمرینی وریا غفوری، محمد محبی، وحید امیری، سیاوش یزدانی، مهدی ترابی، احمد نورالهی، کاوه رضایی، مرتضی پورعلی گنجی، علی کریمی، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، محمد کنعانی زادگان، مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد، محمد نادری

علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری و پیام نیازمند حضور داشتند.

لژیونرهای کشورمان به غیر از میلاد محمدی و سید مجید حسینی که روز گذشته در تمرین غایب بودند به این جلسه تمرینی اضافه شدند. علی قلی زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی از ابتدا در تمرین گروهی حضور نداشتند و به پک رفتند.

در تمرین امروز تمامی دستیاران مارک ویلموتس از جمله اسپینوزی حضور داشتند و عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

محمد رشید مظاهری، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند از ابتدای تمرین زیر نظر لورن اسپینوزی اختصاصی تمرین کردند. اسپینوزی با بازگشت به اردوی تیم ملی ماموریت محمد محبی را تمام کرد و محبی صبح امروز به همراه تیم امید به اندونزی رفت.

وحید شمسایی و کریم باقری میهمانان ویژه تمرین امروز بودند و پس از گفت و گو با مارک ویلموتس با بازیکنان تیم ملی دیدار کردند.

در زمان حضور خبرنگاران در این جلسه تمرینی بازیکنان ابتدا بدن‌هایشان را گرم کردند، پس از آن به پاسکاری در محوطه تعیین شده پرداختند و پس از آن هم در دو گروه حفظ توپ را تمرین کردند.

جلسه تمرینی فردای بازیکنان تیم ملی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

حجم ویدیو: ۱۰.۳۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز