خبرگزاری کار ایران

شمسایی: بازی سختی داریم ولی همه چیز برای موفقیت تیم ملی مهیاست

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۲۱

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در مورد دیدار فوتبال ایران با عراق صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی پیش از تمرین عصر امروز تیم ملی گفت: ایران بازی مهمی با عراق دارد و کاری از دست ما هم بر نمی‌آید. با آمدن به محل تمرین فقط می‌توانم برای موفقیت تیم دعا کنم و کار دیگری از دست من ساخته نیست. فدراسیون هم همه کارها را انجام داده، پول ویلموتس هم رسیده است و همه چیز برای یک نتیجه خوب مهیاست گرچه بازی سختی با عراق داریم.

«اگر مقابل عراق نتیجه‌ نگیریم تیم ملی دچار مشکل شود. با توجه به این مسئله آیا توصیه‌ای به بازیکنان تیم ملی کرده‌اید؟»، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: یک مربی بزرگ در تیم ملی هست و فدراسیون همه کارهایش را انجام می‌دهد. بهترین بازیکنان تیم ملی هم کنار هم جمع شدند و از لحاظ بین‌المللی در سطح بالایی قرار دارند. فکر نمی‌کنم کم و کاستی وجود داشته باشد. فوتبال رو ندارد و بهترین تیم‌های دنیا هم باخته‌اند و در جام جهانی بهترین تیم‌ها حذف شدند. این راه ادامه دارد.

پیشکسوت فوتسال کشورمان در خاتمه اظهار داشت: همه‌ی ما ایرانی هستیم و قلب و روح‌مان برای کشورمان می‌تپد. توصیه من به بازیکنان این است که با تمام وجودشان تلاش کنند و بعد از بازی کسی از خودش شرمنده نباشد. برد و باخت هم همیشه وجود داشته است و امیدوارم تیم ملی روز پنجشنبه موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز