خبرگزاری کار ایران

ماجدی: میزبانی از مسابقات پایه نشانه توجه فدراسیون به این رده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۲۰۲

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال می‌گوید میزبانی فدراسیون از مسابقات مقدماتی در رده‌های سنی جوانان، نوجوانان و امید نشان دهنده توجه و حمایت ویژه از این تیم هاست.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: ابتدا باید صعود هر 3 تیم رده‌های پایانی به مسابقات نهایی قهرمانی آسیا را به اعضای کادر فنی این تیم‌ها، بازیکنان همچنین کلیه دست اندرکاران تبریک بگویم. البته در سال‌های گذشته و در اکثر ادوار مسابقات تیم‌های ما جواز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کردند اما نباید فراموش کنیم که معادلات در فوتبال آسیا تغییر کرده و در کنار قدرت‌هایی مثل عربستان، کره جنوبی و ژاپن تیم‌هایی مثل تاجیکستان و ویتنام هم سرمایه گذاری قابل توجهی کرده‌اند و حالا از تیم‌های مدعی در رده‌های مختلف محسوب می‌شوند. در این شرایط وقتی امکانات و سرمایه گذاری‌ها را مقایسه می‌کنیم می‌بینیم کار بزرگی اتفاق افتاده و صعود مقتدرانه تیم‌های ما بدون گل خورد یا با کسب امتیازات کامل بسیار ارزشمند است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: تلاش‌های مجموعه فدراسیون فوتبال، کسب میزبانی مسابقات مقدماتی در هر 3 رده همچنین انتخاب‌های شایسته و تصمیمات صحیح، سازمان دهی مناسب، برنامه‌های تدارکاتی گسترده و اعزام‌های تاثیرگذار ازجمله عوامل موفقیت تیم‌های پایه بوده است. فراموش نکنیم که فدراسیون با وجود تمامی مشکلات مالی میزبانی از مسابقات در هر 3 رده را به دست آورد که این نشان دهنده حمایت و توجه جدی نسبت به این تیم هاست.

ماجدی در پایان گفت: نباید از تاثیر مطلوب طرح استعدادیابی فدراسیون فوتبال به سادگی بگذریم. طرحی که موجب شده به جرات بگویم کمتر از 5% از بازیکنان شایسته رده‌های مختلف سنی ممکن است دیده نشده باشند و بیش از 95% از بهترین‌ها شناسایی شده‌اند که حاصل و خروجی آن شکل گیری تیم‌هایی قدرتمند و منسجم بوده است که نتایج لازم را کسب کردند. با این وجود کار ما از حالا شروع شده و هدف اصلی موفقیت در مسابقات نهایی است. به ادامه حمایت‌های فدراسیون فوتبال قطعا این 3 تیم می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و امیدواریم با برنامه ریزی و تدارکات گسترده همچنین اردوها و بازی‌های قوی‌تر آماده حضور در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز