خبرگزاری کار ایران

کلین شیت ۲۷۰ دقیقه ای حاصل زحمات همه اعضای تیم بود

بختیاری زاده: در ابتدای راه هستیم، هدف جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۱۷

مربی دروازه بان های تیم جوانان معتقد است ثبت رکورد 270 دقیقه کلین شیت حاصل زحمات تمامی اعضای این تیم بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فرشاد بختیاری زاده مربی دروازه بان های تیم جوانان بعد از صعود این تیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بدون گل خورده اظهار داشت: ابتدا این موفقیت را به همه اعضای تیم همچنین عوامل و دست اندرکاران فدراسیون فوتبال تبریک می گویم. البته از نگاه ما هنوز اتفاق خاصی نیافتاده و به خوبی می دانیم هدف نهایی موفقیت در صعود به جام جهانی است که انشالله با این تیم متحد و یکدل اتفاق خواهد افتاد. در واقع کار ما از همین حالا شروع شده و می دانیم به مراتب کار سخت تری در پیش داریم.

مربی دروازه بان های تیم جوانان همچنین گفت: بسته ماندن دروازه ما در طول این 3 بازی قطعا حاصل زحمات همه اعضای تیم شامل بازیکنان و کادر فنی است. همچنین به امیرحسین نیک پور هم تبریک می گویم که خودش را به کادر ما ثابت کرد و در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشت. نیک پور در مسابقات کافا هم یکی از بهترین بازیکنان تیم بود و امیدوارم سطح آمادگی خودش را همچنان بالاتر ببرد تا در مسابقات نهایی هم بهترین دروازه بان بازی ها باشد.

بختیاری زاده در خصوص روند آماده سازی تیم جوانان گفت: اردوهای آماده سازی تیم از دی ماه سال گذشته آغاز شد و در این مدت بیش از 100 دروازه بان را زیر نظر گرفتیم. حتی یک اردوی اختصاصی ویژه دروازه بان ها برگزار کردیم تا واقعا آماده ترین نفرات انتخاب شوند. حالا باید بگویم کار ما از اول آغاز شده و همه دروازه بان ها شانس حضور مجدد در اردوی تیم جوانان را خواهند داشت چرا که تا زمان برگزاری مسابقات بازی ها را دنبال می کنیم و با بهترین نفرات به مسابقات خواهیم رفت.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های کلیه عوامل و دست اندرکاران تیم جوانان اظهار داشت: لازم است از کلیه عوامل فدراسیون فوتبال و زحمت کشان تیم جوانان تشکر کنم. اردوها و بازی های تدارکاتی بسیار خوبی برای تیم در نظر گرفته شد که به آماده سازی تیم ما کمک کرد و توانستیم عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز