خبرگزاری کار ایران

پایان اعتصاب نفتی‌ها در گروی تصمیم‌گیری وزیر نفت

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۰۳۸

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گذشت دو روز از زمان مقرر شده برای از سرگیری تمرینات آماده سازی، به دلیل مشکلات مالی از حضور در تمرین سر باز زده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از اعتصاب یک روزه بازیکنان استقلال تهران، در تعطیلات جاری لیگ برتر با فرا رسیدن فیفادی، تیم صنعت نفت آبادان دومین تیم لیگ برتری بود که به دلیل مشکلات مالی با عدم حضور بازیکنانش در تمرینات آماده سازی مواجه شد.

طلایی پوشان آبادانی که نیمی از مطالبات فصل گذشته خود را هنوز دریافت نکرده‌اند با گذشت 10 هفته از بازی‌های فصل جاری هنوز یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند و بدترین وضعیت مالی را تجربه کرده‌اند.

روز گذشته دومین روز از اعتصاب بازیکنان تیم صنعت نفت بود که آنها با وجود فرصت مناسب برای تمرینات تاکتیکی و آماده سازی مسابقات باقی مانده تا پایان نیم فصل اول حتی در محل تمرین هم حضور پیدا نکردند و از شرایط گله مند هستند.

تلاش‌های اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل تا به این لحظه برای وصول مطالبات و حداقل منابع مالی جهت برطرف کردن نیاز بازیکنان بی ثمر بوده و آنها با توجه به در اختیار داشتن اسپانسر قوی نتوانسته‌اند کاری پیش ببرند.

به دنبال ابلاغیه‌ای که از سوی وزیر نفت به باشگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در ورزش حرفه‌ای ارسال شده بود، این وزارتخانه نمی‌تواند هیچگونه کمک مالی به آنها داشته باشد و مقرر شد که با ورود سرمایه گزارهای بخش خصوصی آنها بتوانند منابع مالی خود را تامین کنند.

با توجه به پیگیری‌هایی که غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار خوزستان داشته قرار است بیژن زنگنه، وزیر نفت فردا به این استان سفر کند تا با بررسی راهکارها مشکلات باشگاه‌های حرفه‌ای این استان را حل و فصل کنند. به غیر از باشگاه صنعت نفت آبادان، پالایش نفت آبادان، نفت مسجدسلمیان، ملی حفاری اهواز، نفت اهواز، پتروشیمی بندرامام و نفت امیدیه باشگاه‌هایی هستند که به کمک مالی نیاز دارند تا از بحران خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز