خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند با حاشیه‌سازی برای قلعه‌نویی مانع موفقیتش شوند

نقی‌زاده: بدشانسی باعث شد نتوانم در خدمت سپاهان باشم ولی جبران می‌کنم/ از رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی فراری نیستم/ برای صحبت در مورد قهرمانی زود است

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۹۴۸

هافبک سپاهان در مورد پایان مصدومیتش و شرایطش برای اضافه شدن به ترکیب اصلی صحبت کرد.

علیرضا نقی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایطش و رهایی از بند مصدومیت اظهار داشت: متاسفانه برای من بدشانسی پیش آمد. مصدومیت خفیفی پیش از شروع فصل و در اردوی ترکیه برایم پیش آمد ولی خیلی زود رفع شد و به تمرینات برگشتم ولی قبل از بازی پرسپولیس دوباره مصدوم شد و مدتی درگیر این ماجرا بودم ولی به امید خدا دو روز است که به تمرینات برگشته‌ام و با انگیزه بالا منتظر شروع دوباره بازی‌ها هستم تا اگر به من فرصت داده شد بتوانم برای تیم به میدان بروم و عملکرد خوبی داشته باشم.

وی در مورد عملکرد سپاهان در دوران مصدومیت خودش هم گفت: این دیگر گفتن ندارد که نتایج عالی بوده و سپاهان حتی فراتر از انتظار هم ظاهر شده است. ما بازی‌های سختی در 10 هفته ابتدایی داشتیم ولی نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم و بردن تیم‌هایی مثل پرسپولیس در تهران یا تیم قدرتمندی مثل تراکتور کار هر تیمی نیست و این نشان داد که سپاهان چه تیم خوب و مقتدری است و امیدوارم همین روند را تا پایان فصل داشته باشیم و بتوانیم جام قهرمانی را تقدیم هواداران خوب سپاهان کنیم.

هافبک سپاهان در مورد اینکه دوست داشت در کدام بازی‌ها در ترکیب سپاهان باشد هم عنوان کرد: من همیشه دوست دارم در ترکیب اصلی باشم و بازی کنم. در این چند سالی که در تیم‌های مختلف حضور داشتم مصدومیت طولانی برایم به این شکل پیش نیامده بود و سابقه نداشته به مدت طولانی از میادین دور باشم و این هم بدشانسی من بود. من در تمام بازی‌ها دوست داشتم در زمین بودم و عضوی از موفقیت تیم بودم ولی نشد و امیدوارم از اینجا به بعد بتوانم به تیم کمک کنم.

نقی‌زاده در مورد ترافیک خط هافبک سپاهان و کار سختش برای رسیدن به ترکیب هم گفت: من در تیم‌های قبلی هم که بودم رقابت سختی در خط هافبک بود. فصل قبل در تراکتور هم بازیکنان بزرگی در خط هافبک داشتیم ولی من با تلاش به ترکیب اصلی رسیدم و هیچ وقت از رقابت فراری نبودم و الان هم خوشحالم که با بهترین هافبک‌های ایران هم تیمی هستم و همین رقابت باعث پیشرفت خودم و پیشرفت تیم می‌شود.

وی در مورد برتری سپاهان مقابل تراکتور هم خاطرنشان کرد: تراکتور تیم خوب و بزرگی است و تماشاگران خوبی دارد. من دوران خوبی در این تیم داشتم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم ولی خب ما هم سپاهان هستیم و هر بازی به چیزی جز بردن و کسب 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم.

هافبک سپاهان در مورد شانس قهرمانی تیم و اینکه هواداران چند سال است منتظر این اتفاق هستند هم گفت: صحبت از قهرمانی از الان زود است و تمرکز تیم را می‌گیرد. ما هفته به هفته باید تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و آخر فصل می‌شود در مورد قهرمانی صحبت کرد. هواداران بدانند کل عوامل باشگاه و تیم در تلاش هستند تا بهترین نتایج رقم بخورد و هدفی جز خوشحال کردن آنها نداریم.

نقی‌زاده در مورد اتفاقاتی که در چند هفته اخیر برای امیر قلعه‌نویی افتاد هم عنوان کرد: قلعه‌نویی مربی بزرگی است. او مربی تیم ملی ایران بوده و در بزرگترین و پرطرفدارترین تیم‌های ایران مربیگری کرده و همه جا موفق بوده است. متاسفانه عده‌ای نمی‌خواهند این موفقیت را ببینند و برایش حاشیه درست می‌کنند و این کارها به دور از اخلاق‌مداری و جوانمردی در ورزش است.

وی در پایان در مورد اینکه اگر تصمیم کادرفنی نیمکت نشینی او باشد چه واکنشی نشان خواه داد هم گفت: واکنش من تلاش بیشتر برای جلب نظر مثبت کادرفنی خواهد بود. همانطور که گفتم من در هر تیمی که بازی کردم در ترکیب اصلی بودم و الان هم نظر کادرفنی خواهد بود که بازی کنم یا نیمکت نشین باشم ولی من همه تلاشم را می‌کنم که به ترکیب اصلی برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز