خبرگزاری کار ایران

صادقی: فدراسیون فوتبال در پایه‌ها خوب کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۸۴۷

سرمربی تیم فوبتال سایپا گفت: فکر می‌کنم فدراسیون در رده‌های پایه بسیار خوب کار می‌کند و این بازیکنان به رده بزرگسالان برسند نتایج را در رده‌های بالاتر تکرار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی بعد از صعود مقتدرانه تیم جوانان ایران به مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ این موفقیت و صعود را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم در هر سه بازی تیم جوانان ایران خیلی عملکرد خوبی داشت. من بازی اول و سوم را آمدم. سایپا تیم جوانی است که دو بازیکن ما در این تیم حضور دارند. دوست داشتم بازی‌ها را از نزدیک ببینم.

وی افزود: مربی جوانی هستم و خیلی چیزها می‌توانم در این مسابقات یاد بگیرم. وقتی تیم جوانان ایران در سه بازی پیروز می‌شود قطعاً عملکرد خوبی داشته است. بازیکنان بسیار با انگیزه، خوب و پرتلاش بازی کردند. از نظر فنی هم عملکرد خوبی داشتند.

صادقی در مورد اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد که این تیم جوانان در سنین بالاتر ناموفق می‌شود، گفت: فکر می‌کنم باید این تیم حمایت شوند و بازیکنان این تیم حفظ شوند و بازیکنانش وارد تیم امید و بزرگسالان ایران شوند. در رده بزرگسالان هم کار سخت‌تر می‌شود. کشورهیای مثل ژاپن، استرالیا و کره امکانات بسیار بهتری از ما دارند بیشتر کار می‌کنند و بیشتر هزینه می‌کنند. اردوهای بهتری می‌روند و بازیکنان‌شان با تجربه‌تر می‌شوند ولی فکر می‌کنم فدراسیون در رده‌های پایه بسیار خوب کار می‌کند که همین‌ها کم‌کم به رده بزرگسالان برسند و نتایج را هم در رده‌های بالاتر تکرار کنند.

وی در مورد بازی حساس با تیم عراق در مقدماتی جام جهانی گفت: امیدوارم پیروز شویم تیم بسیار خوبی داریم بازیکنانی که خیلی از آنها در اروپا بازی می‌کنند. تیم ملی ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. بازیکنانی که چندین سال در تیم ملی حضور داشتند و امیدوارم در این بازی برنده شویم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز