خبرگزاری کار ایران

نماینده فدراسیون جهانی اسکیت با سرپرست دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۴۵

میترا حیاتی نماینده فدراسیون جهانی اسکیت رولبال با کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در نشست حیاتی نماینده فدراسیون جهانی اسکیت رولبال با مسئولان کمیته ملی المپیک که صبح امروزدر سالن تشریفات کمیته ملی المپیک برگزار شد کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، مجید هنرجو نایب رئیس فدراسیون، مریم وفاخواه نایب رئیس امور بانوان فدراسیون اسکیت علیرضا نصیری دبیر فدراسیون و مهدی پاکرو رئیس انجمن اسکیت رولبال حضور داشتند.

در این نشست میترا حیاتی نماینده فدراسیون جهانی رولبال ضمن ابراز خوشحالی از شرایط رولبال در کشورمان توضیحاتی درباره قوانین به عضویت درآمدن کشورها برای المپیکی شدن رولبال ارائه کرد و افزود: با توجه به عملکرد خوب اسکیت بازان ایرانی آنان توانایی کسب کاپ جهانی را دارند که امیدوارم با تشکیل فدراسیون رول بال که از قوانین اصلی برای شرکت در مسابقات جهانی است بتوانند به این مهم دست یابند.

سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به نماینده فدراسیون جهانی رولبال گفت: سیاست کمیته ملی المپیک حمایت ازرشته‌های ورزشی و ورزشکاران در چارچوب اختیارات و قوانین کشور است که در حیطه همین چارچوب هرگونه حمایتی لازم باشد از رشته رولبال نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز