خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان - ملوان؛ ربیعی در اندیشه بازگشت به صدر

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۲۱

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ آزادگان، مس رفسنجان در خانه میزبان ملوان انزلی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان سه هفته متوالی را با ناکامی پشت سر گذاشت و در بازی قبل نیز نخستین شکست خود را متحمل شد تا ضمن شکسته شدن رکورد شکست ناپذیری اش، اختلافش با صدر بیشتر شود.

مس رفسنجان در سه دیدار اخیر خود دو تساوی، یک باخت، دو امتیاز، سه گل زده و پنج گل خورده داشته و عملکرد ضعیفی از خود به جای نهاده، به گونه ای که می توان گفت دچار افتی محسوس شده است.

رفسنجانی ها در یازده بازی قبل پنج پیروزی، پنج تساوی و یک شکست در کارنامه ثبت کردند و اکنون با بیست امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

اختلاف شاگردان ربیعی با فجر صدرنشین تنها دو امتیاز می باشد و می بایست برای بازگشت به صدر و بیشتر نشدن فاصله با فجر تمام تلاش خود را در جدال با ملوان به کار گیرند.

ملوان نیز که هفته قبل پس برای نخستین بار موفق به کسب پیروزی شد و توانست ضمن پیروزی در دربی ال گیلانو از بحران چند ماهه خارج شود، اکنون با روحیه ای بهتر و شرایطی مساعدتر خود را مهیای دیدار با مس رفسنجان می کند. انزلی چی ها در سه دیدار اخیر دو باخت، یک برد، سه امتیاز، سه گل زده و چهار گل خورده داشته اند.

شاگردان احمدزاده در مجموع یازده دیدار قبل خود یک پیروزی، دو تساوی، هشت شکست و پنج امتیاز را در کارنامه ثبت کردند و اکنون با پنج امتیاز، چسبیده به علم و ادب در قعر جدول و در رده هفدهم قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز