خبرگزاری کار ایران

نود ارومیه - مس کرمان؛ تقابل استاد و شاگرد در لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۱۴

در هفته دوازدهم از سری رقابت های لیگ آزادگان، نود ارومیه در خانه پذیرای مس کرمان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نود ارومیه هفته گذشته در خانه گل ریحان با نتیجه بدون گل متوقف شد تا یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه را به دست بیاورد و همچنان در صدر بماند. نودی ها در سه دیدار اخیر یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، یک گل زده و سه کلین شیت داشته اند.

شاگردان بیاتلو در مجموع یازده دیدار قبل شش پیروزی، چهار تساوی و یک باخت به دست آورده اند و ضمن رقم زدن عملکردی فوق العاده و تغییر صد و هشتاد درجه ای نسبت به عملکرد فصل قبل خود، با کسب بیست و دو امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته اند، آن هم در حالی که با فجر صدرنشین هم امتیاز بوده و تنها تفاضل کمتری نسبت به این تیم دارند.

مس کرمان هم هفته گذشته موفق به چهار هفته ناکامی خود در کسب پیروزی پایان دهد و با نتیجه دو بر یک بادران را از پیش رو بردارد. کرمانی ها در سه دیدار اخیر خود به ترتیب یک باخت، یک مساوی، یک برد، سه گل زده و سه گل خورده داشته اند و در صورت حفظ و تداوم روند مثبت خود، می توانند برای نود صدرنشین مشکل ساز باشند.

شاگردان مجتبی حسینی در یازده دیدار قبل خود به سه پیروزی، پنج تساوی و سه شکست رسیده اند و اکنون با چهارده امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته اند.

پیروزی در این دیدار می تواند حداکثر صعودی چهار پله ای در جدول را برای مسی ها به همراه داشته باشد، پیروزی که البته تحقق آن در خانه نود دشوار است و صعودی که بستگی به نتایج کسب شده توسط تیم هایی چون آلومینیوم، داماش، سپیدرود و سرخپوشان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز