خبرگزاری کار ایران

سپیدرود - گل ریحان؛ آخرین فرصت نظرمحمدی/ نصرتی به جمع مدعیان برمی‌گردد؟!

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۱۰

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ آزادگان، سپیدرود رشت در خانه خود از گل ریحان البرز میزبانی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود هفته قبل با حساب دو بر یک دربی معروف و حساس ال گیلانو را به ملوان انزلی واگذار کرد تا متحمل چهارمین شکست خود در فصل جاری گردد. قرمزهای رشت در سه بازی اخیر دو باخت، یک برد، سه امتیاز، چهار گل زده و پنج گل خورده داشته اند.

شاگردان نظرمحمدی در یازده دیداری که تا این مقطع از فصل به انجام رسانده اند، چهار پیروزی، سه تساوی، سه شکست و پانزده امتیاز را در کارنامه ثبت کردند و اکنون در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

سپیدرود علیرغم بهره بردن از امتیاز میزبانی، کار دشواری برابر گل ریحان دارد، چرا که یاران نصرتی تا بدین جای فصل هیچ شکستی نداشته اند و عنوان دومین عملکرد دفاعی برتر لیگ را هم بعد از نود ارومیه به خود اختصاص داده اند.

گل ریحان هفته قبل در جدال حساس برابر نود متوقف شد تا ضمن از دست دادن فرصت سبقت از فجر و نود و تکیه زدن به صدر، برای دومین هفته متوالی در گلزنی و کسب پیروزی ناکام باشد. البرزی ها در سه بازی اخیر یک برد، دو مساوی، پنج امتیاز، دو گل زده، یک گل خورده و دو کلین شیت داشته اند.

شاگردان نصرتی در مجموع یازده دیدار قبل به پنج پیروزی و شش تساوی رسیده اند و در حالی که تنها تیم بدون باخت لیگ بوده و رکورددار تساوی نیز می باشند، با بیست و یک امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

فاصله گل ریحان با صدر تنها یک امتیاز می باشد و این فاصله کم انگیزه ی یاران نصرتی را برای پیروزی برابر سپیدرود دوچندان می کند؛ باید دید البرزی ها موفق به برتری برابر سپیدرود و رسیدن به صدر خواهند شد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز