خبرگزاری کار ایران

بادران - خوشه طلایی؛ جنگ همسایه‌ها برای جبران مافات

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۰۴

در هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران بادران در خانه خود پذیرای خوشه طلایی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بادران تهران در ادامه روند سینوسی خود، هفته قبل در کرمان با دو گل مغلوب مس شد تا ضمن تحمل سومین شکست خود در چهار بازی اخیر، فاصله اش با صدر به چهار امتیاز برسد. بادران در سه دیدار اخیر خود یک برد، دو باخت، سه امتیاز، دو گل زده، چهار گل خورده و یک کلین شیت به ثبت رسانده است.

شاگردان کاظمی در مجموع یازده دیدار خود تا بدین جای فصل پنج پیروزی، سه تساوی، سه شکست و هجده امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده اند و در رده ششم جدول جای گرفته اند.

خوشه طلایی هم هفته قبل در خانه برابر فجر صدرنشین با حساب بدون گل متوقف شد و ضمن پشت سر گذاشتن دومین ناکامی متوالی در گلزنی، برای سومین هفته متوالی در دستیابی به سه امتیاز ناکام بود.

ساوه ای ها در سه دیدار اخیر دو تساوی، یک باخت، دو امتیاز، یک گل زده، دو گل خورده و دو کلین شیت داشته اند و به جز عملکرد دفاعی، در سایر جنبه ها عملکرد ضعیفی از خود به جای نهادند.

شاگردان عاشوری در یازده بازی قبل خود پنج پیروزی، پنج تساوی و یک شکست به دست آوردند و اکنون با بیست امتیاز در رده پنجم قرار گرفته اند، در حالی که اختلافشان با صدر تنها دو امتیاز بوده و برای جبران این اختلاف و رسیدن مجدد به صدر، بدون شک برابر بادران می بایست با چنگ و دندان تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز