خبرگزاری کار ایران

رییس هیات کشتی استان یزد:

کاملا آماده میزبانی از مرحله نهایی لیگ کشتی فرنگی هستیم/ این مسابقات می‌تواند شروعی برای تحول کشتی یزد باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۴۴۵

مجتبی صدقی گفت: یزد قبلا تجربه برگزاری مسابقات کشتی را نداشته و امیدوار هستیم در اولین تجربه سربلند شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان لیگ کشتی، مجتبی صدقی رییس هیات کشتی استان یزد درباره میزبانی این شهر از مرحله نهایی لیگ‌برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: بعد از توافقی که با فدراسیون کشتی داشتیم، قرار بر این شد سه شنبه صبح و بعدازظهر مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور 4 تیم بازار بزرگ ایران، هیات کشتی سیرجان، سیناصنعت ایذه و دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برگزار شود. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا به بهترین شکل این رقابت ها برگزار شود.

وی با اشاره به شرایط کشتی در شهر یزد عنوان کرد: همانطور که می‌دانید یزد از نظر فنی در کشتی شرایط نسبتا ضعیف‌تری نسبت به استان‌های دیگر دارد. نیاز بود که ما برای ایجاد یک تحول بزرگ از یک جا شروع کنیم. قصد ما این است که در کشتی فرنگی جدی‌تر برنامه ریزی کنیم و در آینده قهرمانان خوبی را تحویل کشتی کشور دهیم. برگزاری فینال لیگ برتر می تواند شروعی برای این اتفاق باشد. البته با تجربیاتی که به دست می آوریم، می توانیم از سال آینده در لیگ برتر هم حضور داشته باشیم. ما همکاری کاملی با فدراسیون کشتی و جامعه کشتی کشور داریم.

رییس هیات کشتی استان یزد درباره سالن محل برگزاری مسابقات گفت: سالن صفر کیلومتری را با نام سالن 9 دی که متعلق به سپاه الغدیر است را برای این مسابقات در نظر گرفتیم. این سالن خیلی برای مسابقات ورزشی استفاده نشده و کاملا آماده میزبانی است. ما در حال تجهیز سالن هستیم. فضای خوبی هم در داخل سالن و هم بیرون از سالن برای پارکینگ داریم. این سالن حدود 4 تا 5 هزار نفر ظرفیت دارد.

صدقی درباره استقبال مردم یزد از مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی بیان داشت: از طریق ارتباطاتی که داریم، در حال تبلیغات هستیم تا مردم علاقه مند به کشتی به سالن بیایند. به هر حال یزد قبلا تجربه برگزاری مسابقات کشتی را نداشته و امیدوار هستیم در اولین تجربه سربلند شویم.

وی در پایان افزود: برای اسکان 4 تیم شرکت کننده هتل 5 ستاره بین‌المللی صفاییه را در نظر گرفتیم تا به بهترین شکل از مهمانان خود پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز