خبرگزاری کار ایران

استقلال توانایی قهرمان شدن را دارد

ماجدی: حق کادرفنی و بازیکنان است که مطالباتشان را بگیرند

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۷۳

عضو هیات مدیره استقلال نسبت به اتفاقات اخیر این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره استقلال معتقد است بازیکنان حق دارند پیگیر مطالباتشان باشند زیرا حق طبیعی هر بازیکن و مربی است که حقوقش را دریافت کند با عضو هیات مدیره و عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم جوانان و همچنین بردهای اخیر استقلال و روند رو به رشدش به صحبت پرداختیم.

این روزها تیم ملی جوانان نتایج بسیار خوبی را کسب می‌کند.

خدا را شکر که تیم ملی جوانان توانسته نتایج خوبی را به دست آورد بنده به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال به شخصه از نتایج راضی هستیم انشاالله بتوانند در دوره دوم مسابقات هم این روند خوب را تکرار کنند.

به نظرتان این جوانان می‌توانند درجام جهانی حضور داشته باشند؟

قطعا می‌توانند زیرا که پتانسیل آنها بالاست و تیمی که بتواند که در دو بازی این چنین با صلابت ظاهر شود می‌تواند در جام جهانی هم حضور داشته باشد و نتایج خوبی را به دست آورد.

استراماچونی هم بابت مشکلات مالی این بازیکنان باشگاه را تهدید کرده است.

به هر حال حق وی و بازیکنان است که مطالباتشان را بگیرند ما از امسال مقداری به بازیکنان پرداخت کردیم مشکل ما این است که مقداری طلب از جاهای دیگر داریم که هنوز نتوانسته‌ایم آنها را دریافت کنیم به محض اینکه این اتفاق بیفتد به بازیکنان پرداختی خواهیم داشت.

 ممکن است بابت این اتفاق استراماچونی از استقلال برود؟

قطعا ایشان در استقلال خواهد ماند این روزها استقلال روی نوار موفقیت است و وظیفه ما این است که از ایشان و بازیکنان حمایت کنیم تا بتوانند نتایج خوبشان را تکرار کنند.

استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

با توجه به نتایجی که تیم گرفته می‌توانیم بگوییم این اتفاق شدنی است زیرا بازیکنان و مربیان به این باور رسیدند که استقلال توانایی قهرمان شدن را دارد امیدوارم بازیکنان همین روند خوبشان را تکرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز