خبرگزاری کار ایران

رفت و برگشت شبانه منصوریان روی نیمکت ذوب آهن؛ توافق برای جدایی حاصل نشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۵۶

با وجود رسانه‌ای شدن خبر برکناری منصوریان از هدایت ذوب آهن باشگاه هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن پس از گذشت 10 هفته از شروع لیگ برتر تا کنون موفق نشده نتایج خوبی با تیمش بگیرد و همین موضوع باعث شده صحبت از کنار رفتن او از روی نیمکت این تیم جدی‌تر از همیشه مطرح شود.

باشگاه ذوب آهن 3 هفته قبل و پس از شکست 2 بر صفر این تیم در دربی اصفهان مقابل سپاهان به منصوریان اولتیماتوم دادند و برتری هفته هشتم سبزپوشان مقابل شاهین بوشهر به نوعی فرصتی دوباره برای سرمربی این تیم خرید ولی ذوبی‌ها در هفته‌های نهم و دهم مقابل پیکان و ماشین‌سازی هم شکست خوردند تا اوضاع به بدترین شکل ممکن برای این تیم پیش برود.

شب گذشته برخی از رسانه‌ها خبر از برکناری شبانه منصوریان با تصمیم هیات مدیره این باشگاه دادند ولی طبق اخباری که از باشگاه بیرون آمده با وجود اینکه هیات مدیره بر سر عدم ادامه همکاری با سرمربی ذوب آهن به جمع بندی رسیدند ولی به دلیل عدم توافق با منصوریان این خبر رسانه‌ای نشده و هنوز تکلیف نیمکت سبزهای اصفهانی مشخص نیست.

باشگاه در تلاش است تا با توافقی دو جانبه با منصوریان قطع همکاری کند تا مجبور به پرداخت کامل قرارداد او نباشد ولی این توافق تا کنون حاصل نشده تا باشگاه از اعلام خبر کنار رفتن منصوریان از نیمکت این تیم فعلاً خود داری کند.

به احتمال زیاد امروز تکلیف نهایی ادامه همکاری منصوریان و ذوب آهن مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز