خبرگزاری کار ایران

برتری نیرو زمینی مقابل آرمان گهر با هت‌تریک روانخواه

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۲۲۶

در اولین دیدار از هفته دوازدهم لیگ یک، دو تیم نیروی زمینی و آرمان گهر به دیدار هم رفتند که در این بازی شاگردان امید روانخواه موفق شدند با نتیجه یک‌ بر صفر به برتری برسند.

به گزارش ایلنا، این دیدار که بعد از ظهر امروز به قضاوت مهدی جبرئیلی در ورزشگاه الغدیر تهران برگزار شد نیروی زمینی در دقیقه 64 با تک‌گل علی خدادادی مهاجم 23 ساله اهل اصفهان خودش که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست به این برد شیرین دست پیدا کند تا روند رو به رشد این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

شاگردان امید روانخواه بعد از متحمل شدن شکست در برابر استقلال خوزستان در هفته ششم دیگر رنگ باخت را ندیدند و بعد از آن به 4 پیروزی و دو تساوی دست یافتند. این در شرایطی است که این تیم در 6 هفته ابتدایی 5 شکست و یک تساوی و تنها یک امتیاز به دست آورد. 

حالا با احتساب این پیروزی خانگی، تیم نیروی زمینی موقتاً با انجام 12 بازی و کسب 15 امتیاز در جایگاه دهم و تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان با همین تعداد بازی و 11 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

دو تیم فوتبال نیروی زمینی تهران و آرمان گهرسیرجان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه دوم این مسابقات همگروه بودند در ۲ دیدار رفت و برگشت برابر هم صف آرایی کرده بودند که در آن دو مسابقه نیز امیدرضا روانخواه موفق به شکست شهبا و شاگردانش شده بود و بازی امروز دو تیم سومین تقابل روانخواه با آرمان گهر و شهبا محسوب می شد که با برتری نیروی زمینی و هتریک سرمربی جوان این تیم برابر آرمان گهر و قاسم شهبا به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز