خبرگزاری کار ایران

نورافکن: بازی با عراق هم می‌تواند فوق‌العاده باشد هم وحشتناک/ به دنبال شکستن طلسم تیم امید هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۱۵۲

کاپیتان تیم امید در مورد شرایط این تیم در اردو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، نورافکن در حاشیه تمرین امروز تیم امید درباره شرایط تیم صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد: ما فرداشب عازم اندونزی هستیم و دو بازی دوستانه با این داریم و احتمالا از آنجا راهی دوحه خواهیم شد تا بازی تدارکاتی با قطر داشته باشیم. امیدوارم با آمادگی بالایی برای بازی‌های مهمی که در زندگی‌مان داریم حضور یابیم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم امید درباره عدم حضور در تیم ملی و شاگردان ویلموتس گفت: یک بازی حساس با عراق داریم که می‌تواند یک بازی فوق العاده باشد یا خدای ناکرده وحشتناک. امیدوارم تیم ملی بتواند نتیجه خوبی در این دیدار کسب کند. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم. ما هم راه دیگری داریم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و به دنبال این هستیم تا طلسم تیم المپیک را بشکنیم و امیدوارم با حمایت هواداران و رسانه ها به این مهم برسیم.

نورافکن درباره اینکه آیا کیفیت و عزم لازم برای این اتفاق را در بین بازیکنان می‌بیند یا خیر گفت: همه تیم‌ها شرایط خوبی دارند. ببینید حتی ازبکستان و کره جنوبی و چین همگروه هستیم و نمی توانم بگویم صد درصد صعود می کنیم. ما باید صد درصد سعی و تلاش کنیم و از خودگذشتگی داشته باشیم و باید صبر کنیم ببینیم شرایط به چه شکل برای ما خواهد بود. در گروهی قرار داریم که تیم های قدرتمند و صاحب سبکی حضور دارند و امیدوارم به نتیجه لازم برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز