خبرگزاری کار ایران

تلاش می کنیم به المپیک راه پیدا کنیم/ باید به تیم ملی برسم

ستاره استقلال از انگیزه‌هایش برای حضور در تیم ملی و قهرمانی می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۱۱

مدافع جوان استقلال امیدواراست بتواند نظر مارک ویلموتس را برای حضور در تیم ملی جلب کند.

به گزارش ایلنا،عارف غلامی مدافع جوان استقلال این روزها در قلب خط دفاعی این تیم ارائه‌گر بازی‌های تماشاگر پسند است او که جایگاه ثابتش را در استقلال به دست آورده از برد پرگل مقابل صنعت نفت سخن گفت و اینکه دوست دارد به تیم ملی هم دعوت شود.

برد خوبی را مقابل نفت آبادان کسب کردید؟

خدا را شکر توانسته‌ایم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کنیم که کم کم خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم. صنعت نفت بسیار تیم خوبی بود و در بالای جدول قرار داشتند اما توانستیم با ارائه یک بازی خوب و پرگل سه امتیاز شیرین را کسب کنیم.

خیلی‌ها معتقدند استقلال مدعی اصلی قهرمانی است؟

قطعا همین طور است ما از اول فصل هم ما به دنبال کسب قهرمانی بودیم اگر در ابتدای فصل هم نتایج خوبی کسب نمی‌کردیم این بدشانسی بود

اما استراماچونی بعد از این بازی گفت با این شرایط نمی‌تواند به کار استقلال ادامه دهد؟

من به عنوان جوان تیم نباید در خصوص این مسائل حرف بزنم بهتر است بزرگترهای تیم و مسولان باشگاه در خصوص مسائل اتفاق افتاده صحبت کنند.

این روزها جایگاهت را در استقلال به دست آوردی؟

خدا را شکر استراماچونی به من اعتقاد دارد این برایم انگیزه‌ای است که بتوانم برای بازی‌های خوب در ابتدا به موفقیت استقلال کمک کنم و سپس اگر شرایط برایم فراهم شد به تیم ملی هم راه پیدا کنم.

 به تیم ملی بزرگسال هم فکر می کنی؟

با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی بازی‌های لیگ را نگاه می‌کنند این برای من خوب است که بتوانم با انجام بازی‌های خوب به تیم ملی دعوت شوم. البته در حال حاضر عضو تیم امید هستم و باید تلاش کنیم این تیم به المپیک راه پیدا کند.

در بازی با نفت هم مصدوم شدید ؟

از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شدم و به دلیل دردی که دارم این روزها به فیزیوتراپی می‌پردازم امیدوارم مساله خاصی نباشد و بتوانم در اختیار تیم امید باشم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز