خبرگزاری کار ایران

تاج: در تهران با اینفانتینو مذاکره می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۸۴۳

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص سفر اینفانتینو به ایران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، طی روزهای اخیر این خبر از سوی رئیس فدراسیون جهانی فوتبال منتشر شده که او همراه هیاتی از فیفا به ایران می آید تا همراه با زنان برای تماشای مسابقات لیگ برتر به ورزشگاه برود. موضوعی که تا قبل از این واکنشی از سوی مسئولان ورزش نداشت امروز با توضیحاتی از سوی مهدی تاج همراه بود. رئیس فدراسیون فوتبال که در نشستی مطبوعاتی در مشهد حضور داشت در این باره صحبت هایی کرد که با پیش بینی های قبلی کمی تفاوت داشت.  

تاج گفت:"  راجع به ورود بانوان ما به فیفا نامه زده ایم و هیچ مذاکره غیر شفافی بین ما و فیفا صورت نگرفته است. هر مذاکره ای بوده یا به وسیله نامه یا ایمیل مثل همین نامه ای که اخیرا منتشر شد. از فدراسیون فوتبال تشکر کردند برای بازی کامبوج .

تاج سپس به این موضوع اشاره کرد که علاقه فیفا به حضور زنان در ورزشگاه ها در مسابقات لیگ است. او گفت:" ایشان درخواست داشتند که مسیر لیگ را هم برای حضور زنان هموار کنیم که ما پاسخ دادیم که شرایط لیگ با بازی ها ملی فرق دارد. همه می دانند شرایط در لیگ چگونه است باید شرایطی را فراهم کنیم. هیاتی هم  هم می آید و ما در ایران با آن ها مذاکره خواهیم کرد.

تاج همچنین تاکید کرد هیچ پشت پرده ای در این زمینه وجود ندارد. او گفت:"هر مذاکره ای را به صورت شفاف شرح می دهیم  و مذاکره دیگری بین دستگاه ها صورت نگرفته است."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز