خبرگزاری کار ایران

خطیبی: زلزله آذربایجان به ما استرس داد/ داوری در این بازی سخت بود

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۸۱۵

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: در بازی با ذوب‌آهن موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر توپ‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم ۴ یا ۵ بر یک برنده باشیم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: زلزله استان آذربایجان شرقی استرس دو تیم و به خصوص تیم ما را افزایش داد. می‌ترسیدیم که بی‌خوابی دیشب باعث شود تا کیفیت خوبی را نداشته باشیم، اما تیم ما بهتر از ذوب‌آهن بود.

وی افزود: هواداران تا دقیقه ۹۰ از ما حمایت کردند و همین باعث شد تیم برگردد و بازی را ببرد. تغییر نفرات و تغییر تاکتیک در برد ما موثر بود. در بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر توپ‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم ۴ یا ۵ بر یک برنده باشیم.

خطیبی ادامه داد: ذوب‌آهن از لحاظ نفرات تیم باکیفیتی است و در مقابل تیم ۱۰ میلیاردی ما، تیمی ۳۰ یا ۴۰ میلیاردی به حساب می‌آید. امیدوارم این روند پیروزی ادامه داشته باشد. ما از ۵ تیم باکیفیت لیگ ایران هستیم.

سرمربی ماشین سازی در خاتمه افزود: اگر مربی خارجی با وجود ۲ مصدوم و عقب بودن به بازی برگردد، می‌گویند فلان مربی ایتالیایی یا آرژانتینی است و دانش بالایی دارد. در نیم‌فصل دوم تغییری نخواهیم داشت و تنها ۲ یا ۳ بازیکن در خط حمله جذب کنیم. داوری در این دیدار خیلی سخت بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز