خبرگزاری کار ایران

آزادی: هم قسم شده‌ایم تا المپیکی شویم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۹۸

مهاجم تیم المپیک ایران گفت: تمام تلاشم را می کنم که هر عملکردی در تیم باشگاهی دارم، بهتر از آن را در تیم امید داشته باشم و مردم را خوشحال کنم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا آزادی در حاشیه تمرین عصر امروز امیدهای ایران اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کادر خوبی داریم که زیر نظر آنها کار می کنیم. چند بازیکن ما هنوز اضافه نشده و وقتی اضافه شوند، تمرینات مان کامل می شود. ان شاءالله بتوانیم بازی تدارکاتی خوبی هم در اندونزی و قطر انجام بدهیم تا بتوانیم برای المپیک آماده شویم. 

وی در مورد اینکه حریفان ایران را چطور ارزیابی می کند، گفت: نام حریفان برای ما مهم نیست و تیم خودمان مهم است. هر رقیبی که باشد، هر چقدر هم خوب باشد، باید بتوانیم او را شکست بدهیم تا به المپیک برسیم. 

مهاجم تیم امید ایران در مورد رقابتی که در خط حمله این تیم وجود دارد، عنوان کرد: تمام تلاشم را می کنم که هر عملکردی در تیم باشگاهی دارم، بهتر از آن را در تیم امید داشته باشم و مردم را خوشحال کنم. رقابت می کنیم تا بتوانیم بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. 

وی در خصوص اینکه ایران برای صعود به المپیک در گروه سختی قرار دارد، گفت: همه تیم یکدل هستند و هم قسم شده ایم تا هر رقیبی را شکست بدهیم و بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز