خبرگزاری کار ایران

نخودکار: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم/ هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۶۹

بازیکن تیم جوانان ایران گفت: ابتدا نپال را شکست می دهیم و پس از آن با شکست امارات راهی مرحله نهایی آسیا خواهیم شد.

به گزارش ایلنا، حسین نخودکار بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل قرقیزستان اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی مقابل قرقیزستان انجام دادیم در اول بازی کمی مسابقه پیچیده شد که طبیعی هم هست زیرا هر تیمی مقابل ما دفاعی بازی می کند. بعد از زدن گل اول می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم. البته می توانستیم گل های بیشتری به قرقیزستان بزنیم. اما مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم. 

وی در مورد اینکه یکی از بازیکنان با تجربه تیم محسوب می شود، گفت: بله، من در دوره قبل هم حضور داشتم و در این دوره هم هستم.

نخودکار در مورد اینکه بازی با امارات در روز یکشنبه آینده قطعاً سخت خواهد بود، گفت: هر حریفی مقابل ما با قدرت کار خواهد کرد. هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم دو گام دیگر هم داریم. البته ما ابتدا به نپال که روز جمعه با این تیم بازی داریم باید فکر کنیم. ان شاءالله بعد از پیروزی مقابل نپال با قدرت به مصاف امارات خواهیم رفت و پس از آن امارات را شکست خواهیم داد و به بازی های آسیایی صعود خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه ظاهراً زمین مسابقه به خاطر آبیاری قبل از مسابقه لیز بود، گفت: این قانون AFC است که همیشه زمین باید خیس باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز