خبرگزاری کار ایران

برتری قاطع جوانان ایران در گام نخست

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۵۲

تیم جوانان ایران با 3 گل مقابل قرقیزستان به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، در جریان رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا و در گروه D تیم‌های ملی جوانان ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر ملی‌پوشان ایران به پایان رسید.

نیمه اول این بازی، توپ‌ و میدان دست ملی‌پوشان ایران بود اما تک موقعیت‌های شاگردان پورموسوی ثمری نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

نیمه دوم با حملات ایران آغاز شد و در دقیقه ۵۳ اولین گل ایران به ثمر رسید. آریا برزگر با سانتر از کناره و با ضربه سر، اولین گل ملی‌پوشان ایران را به ثمر رساند تا بازی یک بر صفر به سود ایران پیش برود.

گل دوم ایران توسط علیرضا منظمی و در دقیقه ۷۷ به ثمر رسید و این بازیکن با ضربه سر موفق شد دومین گل ایران را به ثمر برساند.

یاسین سلمانی در دقیقه ۸۲ و از روی نقطه پنالتی، موفق شد گل سوم ایران را به ثبت برساند.

در ادامه باز هم توپ و میدان دست ملی‌پوشان ایران بود ولی موقعیت‌های توسط ایران ایجاد شد بی‌ثمر بود.

در نهایت تلاش شاگردان پورموسوی برای زدن گل بیشتر بی‌نتیجه بود تا این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ایران پایان یابد.

با این نتیجه ایران با توجه به پیروزی سه برصفر مقابل قرقیزستان و با توجه به پیروزی چهار بر صفر امارات مقابل امارات در رده دوم گروه D، قرار می‌گیرد.

ایران در روز جمعه ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه پاس قوامین مقابل نپال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز