خبرگزاری کار ایران

ابر غول‌های مربیگری در کمین نیمکت بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۴۱

نیکو کواچ پس از سنگین‌ترین شکست بایرن مونیخ در این فصل زیر فشار انتقادات قرار گرفت و در نهایت هم اخراج شد.

 به گزارش ایلنا، کواچ البته با انتقادات غریبه نیست. فصل گذشته هم در پاییز، از عملکرد او بسیار انتقاد شد و بایرن در آن مدت نتایج ضعیفی گرفت اما در هر حال در پایان فصل فاتح دوگانه شد. بایرن در این فصل 9 امتیاز از دست داده (با 3 تساوی و 2 شکست) و همین عملکرد برای اخراج او کافی بوده است.

حالا روزنامه آ اس گزارش داده که بایرن مونیخ به دنبال آوردن ماسیمیلیانو آلگری به‌عنوان جانشین کواچ است. هانس فلیک به صورت موقت هدایت بایرن را در دست گرفته است اما بایرن یک مربی بلندمدت می‌خواهد. آلگری در پایان فصل 19-2018 از یوونتوس جدا شد و جایش را به مائوریتسیو ساری، مربی سابق ناپولی و چلسی داد.

آلگری در دوران حضور در یوونتوس پنج بار فاتح اسکودتو شد. آلگری به این ترتیب می‌تواند جانشین خوبی برای کواچ باشد، هرچند که تجربه حضور در بوندس‌لیگا را ندارد و آلمانی هم بلد نیست. کارل-هاینس رومنیگه و اولی هوینس، مدیران بایرن پیش‌تر گفته‌اند که ترجیح می‌دهند مربیانی که انتخاب می‌کنند هم در آلمان بازی کرده باشند و هم اینکه زبان این کشور را بلد باشند.

از سوی دیگر، اریک تن‌هاخ، مربی آژاکس و موریسیو پوچتینو، مربی تاتنهام هم گزینه‌های دیگر بایرن هستند.

تن‌هاخ در سال‌های 2013 تا 2015 مربی تیم دوم بایرن مونیخ بود و با آژاکس هم به موفقیت رسید، ولی او تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد و مشخص نیست که این باشگاه هلندی حاضر شود قرارداد او را فسخ کند تا او به آلمان برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز