خبرگزاری کار ایران

آل کثیر: هر چه گفتیم به داد تیم برسید کسی حرفمان را نشنید/ چند بار از خانه قرض گرفته‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۰۳۷

بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: درست است باخت سنگینی بود اما نمی دانم اگر 10 هفته پول نگیریم باید چه کسی را ببینیم و چه چیزی در این باره بگوییم.

به گزارش ایلنا، عیسی آل کثیر درباره دیدار برابر استقلال تهران گفت: برد و باخت جزئی از فوتبال است. درست است باخت سنگینی بود اما نمی دانم اگر 10 هفته پول نگیریم باید چه کسی را ببینیم و چه چیزی در این باره بگوییم. بازیکنان ما 10 هفته است که پولی نگرفتند و بعضی از آنها حتی کرایه ای برای رفتن به خانه نداشتند.

او ادامه داد: هر چه بر سر خودمان زدیم که پولی در بساط نداریم و کمک کنید و به داد تیم برسید اما کسی ما را ندید و حرف مان را نیز نشنید. 

مهاجم نفتی ها درباره مشکلات مالی تیم گفت: مشکلات مالی تاثیر بر کار تیم دارد. من اصلا کسی را نمی‌گویم خود من چند بار برای خروج از خانه، پول قرض کردم. 

آل کثیر درباره حرف های اسکوچیچ که پیش از این گفت یک قسط از قرارداد خود را دریافت کرد گفت: نمی دانم در این باره چه بگویم. به هرحال اگر قرار است کسی پولی به تیم پرداخت کند باید به همه به مساوات بدهد. از مربیان و بازیکنان تا تدارکات و ...همه باید به یک چشم دیده شوند. ما جزئی از یک خانواده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز