خبرگزاری کار ایران

یزدانی: از هواداران عذرخواهی می‎‌کنم؛ هنوز آماده نیستم / باید عراق را ببریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۰۳۶

مدافع تیم استقلال تهران گفت: می‌خواستم از هواداران عذرخواهی کنم من هرجا بودم بهترین بازی‌ام را انجام داده‌آم نمی‌خواهم بازیکن معمولی باشم در استقلال هم می‌خواهم یکی از بهترین‌ها باشم.

به گزارش ایلنا، سیاوش یزدانی، مدافع ملی پوش تیم استقلال تهران پس از برتری برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که دیدید امروز استقلال نسبت به بازی‌های قبل خود بهتر ظاهر شد و این نشان می‌دهد کیفیت ما هر هفته بالاتر می‌رود. گل اول را در بهترین زمان ممکن به ثمر رساندیم و در ادامه راحت‌تر کار کردیم. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم و کم کم به آنچه دنبالش هستیم برسیم.

از یزدانی درباره استعفای استراماچونی سوال شد و او پاسخ داد: من از اتفاقات کنفرانس خبری سرمربی تیم بی‌خبرم، اما قطعاً یکسری مشکلات در تیم وجود دارد که باید درون خانواده حل شود. آنچه مشخص است وجود استراماچونی برای استقلال یک نعمت بوده است. ما این کیفیت بازی را مدیون حضور او هستیم، اگرچه شروع خوبی در فصل جاری نداشتیم، اما رفته رفته بهتر شدیم و الان کیفیت‌مان خیلی بالا رفته است.

یزدانی درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم عنوان کرد: الان هفته دهم لیگ است و خیلی زود است که بخواهیم در مورد قهرمانی صحبت کنیم، ما باید بتوانیم این روند را ادامه داده و بازی به بازی جلو برویم. در اینجا من می‌خواهم بابت بازی قبل‌مان مقابل تراکتور عذرخواهی کنم. متأسفانه در آن بازی عملکرد ضعیفی داشتم و از این بابت از هواداران عذرخواهی می‌کنم. من در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و سه هفته زمان برد تا بتوانم در تمرینات شرکت کنم.

او ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی از سه جلسه تمرین فقط یک جلسه آن را روی چمن تمرین کردم و با این شرایط آقای استراماچونی از من خواست مقابل تراکتورسازی به میدان بروم، به این خاطر که تیم واقعاً با کمبود مدافع مواجه بود و سرمربی به من نیاز داشت. لازم می‌دانم از تماشاگران به خاطر عملکرد ضعیفم در آن بازی با توجه به ناآمادگی‌ام عذرخواهی کنم. من هنوز در استقلال جا نیفتاده‌ام حتی اسم بچه‌های تدارکات تیم را نمی‌دانم. شماره برخی از بازیکنان تیم را ندارم و حتی اینستاگرام برخی از بازیکنان را ندارم که آنها فالو کنم. زمان می‌برد تا من با تیم هماهنگ شوم. می‌خواستم از هواداران عذرخواهی کنم من هرجا بودم بهترین بازی‌ام را انجام داده‌‌ام نمی‌خواهم بازیکن معمولی باشم در استقلال هم می‌خواهم یکی از بهترین‌ها باشم.

وی درباره لیست تیم ملی و اینکه بازی ایران و عراق را چطور می‌بیند، گفت: از لیست تیم ملی بی‌خبرم، چرا که لیست طبیعتاً از طریق فدراسیون اعلام می‌شود و ما بازیکنان بی‌اطلاع هستیم. من در اردوی تیم ملی مصدوم شدم و ان‌شاءالله که دوباره در لیست جدید تیم ملی باشم. اگر هم دعوت نشوم باز برای تیم ملی مقابل عراق آرزوی موفقیت می‌کنم. دیدار خیلی حساسی است و یکسری مسائل سیاسی باعث شده است که حساسیت بازی خیلی بالا برود. ما باید عراق را ببریم تا ان‌شاءالله شرایط‌مان برای بازی‌های آینده بهتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز