خبرگزاری کار ایران

نورافکن: امیدوارم عراق را شکست بدهیم / از شکست تراکتور خوشحالیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۰۳۱

مدافع تیم سپاهان گفت: در آسیا مقابل تیم‌هایی مثل گوانگژو و الهلال که با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم، قوی‌تر هستند، کار سختی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، امید نورافکن پس از شکست تراکتور در ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: می دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. بازیکنان خوب، باکیفیت و گرانقیمتی را در اختیار داشتند. این را به هواداران تقدیم می کنیم و خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم.

او ادامه داد: امتیازات مهمی را پیش از این از دست داده بودیم. باید از نکات منفی این بازی هم درس بگیریم و در آسیا شرایط را بهتر کنیم. در آسیا مقابل تیم‌هایی مثل گوانگژو و الهلال که با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم، قوی‌تر هستند، کار سختی خواهیم داشت. 

وی درباره اینکه با مصدومیت در این بازی حاضر شده بود گفت: مشکل کوچکی به خاطر لغزنگی زمین داشتم. با این حال وظیفه ماست که با تمام وجود بازی کنیم و از سرمربی و کادرفنی تیمم نیز بابت اعتماد ممنونم.

بازیکن ملی پوش سپاهان و کاپیتان تیم امید درباره شکست تیم ملی مقابل بحرین گفت: شاید دو تا بازیکن ما سیدمجید حسینی، امید ابراهیمی یا هر کدام از دو بازیکن دیگر تیم ملی از نظر قیمت و کیفیت بالاتر از بحرین بودند اما چیزی که بحرین داشت آمادگی و ذهن مثبت آنها بود. برای بازی با عراق ما باید با ذهن آماده برای دستیابی به امتیاز به میدان برویم. 

وی درباره حواشی احتمالی در دیدار برابر عراق گفت: من اصلا به آن فکر نکردم و اصلا نمی دانم باید چه بگویم. ما می‌رویم و بازی می کنیم و انشاالله با دست پر خارج خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز