خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ:من باخت را می‌پذیرم و بازیکنانم مقصر نیستند/آمادگی ما برای این بازی خوب نبود

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۰۱۸

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که تیمش نمایش بسیار بدی را مقابل استقلال داشته است.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ پس از شکست 5 بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به تیم استقلال تبریک می‌گویم. استقلالی‌ها بازی خیلی خوبی انجام دادند. ما امروز خیلی بد بودیم و بازی را در اصل در رختکن باختیم. گل اول را خیلی بچگانه دریافت کردیم و بعد دیگر نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم.

وی افزود: آمادگی ما هم برای این بازی خوب نبود و شش بازیکن‌مان پیش از بازی مصدوم بودند. هفته گذشته هم مشکلاتی گریبان‌گیر ما بود. با این مسائل نمی‌توانید با تیمی قدرتمند روبه‌رو شوید. بدترین باخت من در دوران بازیگری و مربیگری بوده است، اما امروز درس‌های زیادی گرفتم و درباره تیمم هم چیزهای زیادی دستگیرم شد. من مقصر نیستم، چون تا به اینجا هم پولی دریافت نکرده‌ام، اما مسئولیت باخت را قبول می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: وقتی شما پنج گل دریافت می‌کنید، چطور می‌توان بازی را آنالیز کرد؟ تیم‌های بزرگ‌تر از ما هم گل‌های زیاد دریافت کرده‌اند. حتی وقتی دو هفته پیش تراکتور را در خانه خودمان شکست دادیم، فکر نمی‌کردیم که رئال مادرید هستیم و حالا هم که پنج بر صفر باختیم، احساس نخواهم کرد که تیم دست و پا بسته‌ای هستیم. با اینکه باختیم، اما اختلاف ما با حریف فقط دو امتیاز بود. خیلی چیزها نرمال نیست و هیچ حمایتی از ما صورت نگرفته است که شرایط نرمال باشد. بار دیگر به استقلال تبریک می‌گویم.

اسکوچیچ درباره اینکه او سرمربی هر تیمی بوده یقه تیم‌های بزرگ را گرفته است، اما چه عاملی باعث شد تیم او امروز بسیار ضعیف باشد، گفت: بروید آنالیز کنید. می‌دانید که من هیچ دفاعی روی نیمکت تیم نداشتم؟ هیچ کجای دنیا این را نخواهید دید. ما دفاع کناری و دفاع وسطی نداشتیم. دفاع چپ ما تا دیروز سرما خورده بود و اگر قصد تعویض داشتم، نمی‌توانستم تعویض کنم. بازیکنی را در هافبک کناری گذاشتم که یک ماه بازی نکرده بود. نمی‌خواهم کسی را برای این باخت محاکمه کنم. ما خیلی بد بازی کردیم و باختیم. ما چه ببازیم و چه ببریم، باید شخصیت خودمان را نشان بدهیم و تیم‌مان هنوز بالای جدول است. امروز بد بودیم و با تمام این مسائل من باخت را می‌پذیرم و بازیکنانم مقصر نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز