خبرگزاری کار ایران

هاشم‌پور:مصمم هستیم به همه نشان دهیم چرا قهرمان جهان هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۸۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به گفتگو با سایت رسمی سازمان جهانی فوتبال ساحلی پرداخت.

به گزارش ایلنا،در گزارش و مصاحبه منتشر شده از سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در صفحه رسمی سازمان جهانی فوتبال ساحلی پرداخت، آمده است:

مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای جام بین قاره ای سال قبل با ماموریت دستیابی به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات (در کنار برزیل و روسیه که هرکدام 3 قهرمانی دارند) در دوبی حضور یافته است. پس از کسب مدال برنز بازی های جهانی ورزش‌های ساحلی که دو هفته پیش بدست آوردند، ایران با آمادگی کامل و برای رقابت به دوبی آمده است.

استعداد و کار تیمی عالی و برخورداری از هوادران پرشور، همه عناصر لازم را در اختیار تیم عباس هاشم‌پور برای این دوره از مسابقات قرار می دهد.

هاشم‌پور گفت: فقط قدرتمندترین تیم ها در جام بین قاره ای شرکت می کنند، بنابراین ما کاملاً آگاه هستیم که پیروزی در چنین عرصه رقابتی چقدر دشوار است. به عنوان مثال، روسیه تیمی است که اگر کاملاً روی بازی برابر آن متمرکز نشوید و در هر ثانیه از بازی به رقابت نپردازید، می تواند صدمات واقعی به شما وارد کند. اما ما هم همانطور که بارها و بارها نشان داده ایم ، قادر به برنده شدن برابر هر تیمی در جهان هستیم. این همان چیزی است که ما در ذهن و قلب خود داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همه حریفان خود را شکست دهیم و به فینال برسیم.

اگرچه هیچ چیز مانع تیم ایران در رسیدن به هدف و ماموریتش نمی‌شود، اما تیم پارسی یکی از بازیکنان اصلی خود را از دست داده است. محمد مرادی،پدیده جهان در سال 2018 ، به دلیل مصدومیت ، و همچنین برخی از بازیکنان دیگر نیز پس از مصدومیت و ریکاوری سریع خود را به جمع تیم در دبی رسانده‌اند. چیزی که می تواند علامت سؤالی را بر نتایج آنها در روزهای آینده ایجاد کند. اما سرمربی ایران معتقد است قدرت جمعی تیم کمک خواهد کرد تا این مشکلات را برطرف کند.به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، همه چشم ها روی ایران است. اما این مشکل، چیزی نیست که ایران نگران آن باشد.

هاشم‌پور افزود: همه انتظار زیادی از ما خواهند دارند اما ما مصمم هستیم که به همه نشان دهیم که چرا قهرمان هستیم. در واقع می‌خواهیم دوباره نشان دهیم که چقدر قدرتمند هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز