خبرگزاری کار ایران

تیم استراماچونی چهارمین خط حمله استقلال در تمام ادوار لیگ برتر

درخشش مردان 3 گله خرید مهاجم خارجی را منتفی می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۷۴۷

شاگردان آندره آ استراماچونی با این تعداد گل زده حالا بهترین خط حمله استقلال در 8 فصل اخیر به شمار می‌روند

به گزارش ایلنا،استقلال در پایان هفته نهم با زدن 16 گل بالاتر از پیکان با 15 گل زده صاحب بهترین خط لیگ نوزدهم تا اینجای رقابت‌ها است. جالب اینکه شاگردان آندره آ استراماچونی با این تعداد گل زده حالا بهترین خط حمله استقلال در 8 فصل اخیر به شمار می‌روند و چهارمین خط حمله استقلال در تمام ادوار لیگ برتر را در اختیاردارند.مهاجمان استقلال که تا اینجا روی‌هم 9 گل زده‌دارند هم از زیر فشار خارج‌شده‌اند.

 حمله برتر استقلال در بین بهترین‌ها

استقلال امیر قلعه‌نویی در اولین فصل حضورش روی نیمکت آبی‌ها یعنی لیگ سوم حرفه‌ای تا پایان هفته نهم با 20 گل زده، گل زن‌ترین و بهترین خط حمله استقلال در تمام ادوار لیگ برتر تا پایان هفته نهم است.بعدازآن استقلال پرویز مظلومی در اولین فصل حضورش یعنی لیگ دهم  تا پایان هفته نهم با 18 گل زده در رتبه دوم قرار دارد.

استقلال مظلومی در لیگ یازدهم هم تا پایان هفته نهم موفق شد 17 گل بزند. بعد از این‌ها استقلال استراماچونی یا 16 گل زده چهارمین خط حمله برتر استقلال در تمام ادوار لیگ برتر تا پایان هفته نهم است. استقلال تا پایان هفته نهم در ادوار مختلف لیگ به ترتیب در لیگ‌ها اول 13 گل، لیگ دوم15 گل،لیگ سوم 20 گل ، لیگ چهارم 12 گل،لیگ پنجم 13 گل،لیگ ششم 12 گل،لیگ هفتم 13 گل،لیگ هشتم 13 گل، لیگ نهم 13 گل،لیگ دهم 18 گل، لیگ یازدهم 17 گل، لیگ دوازدهم 8 گل،لیگ سیزدهم 13 گل،لیگ چهاردهم 15 گل، لیگ پانزدهم 15 گل،لیگ شانزدهم 10 گل، لیگ هفدهم 4 گلو لیگ هجدهم 10 گل به ثمر رسانده بود.

گل زده سپاهان تا پایان هفته نهم  فصل گذشته 20 گل بود و فصل قبل از آن یعنی لیگ هفدهم هم پرسپولیسی تا پایان این هفته 18 گل زده داشتند. در لیگ چهاردهم هم تراکتورسازی تا این هفته 19 گل به ثمر رسانده بود. هرچند استقلال استراماچونی هنوز موفق نشده به رکورد رقبا در ادوار گذشته برسد، اما آبی پوشام یکی از بهترین خط حمله‌های سال‌های اخیر لیگ برتر را در اختیاردارند. 

پرونده خرید مهاجم خارجی بسته می‌شود؟ 

شیخ دیاباته با هت تریک مقابل تراکتورسازی 3 گله شد و به همراه مهدی قائدی به‌صورت مشترک بهترین گل زن استقلال تا اینجای فصل است. فرشید اسماعیلی و علی کریمی هم هرکدام با 2 گل زده پشت سر این 2 مهاجم قرار دارند. هرچند امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد پرونده جذب مهاجم خارجی همچنان باز است، اما با توجه به درخشش دیاباته و آمادگی قائدی و در صورت تداوم این موضوع بعید نیست که استراماچونی قید خرید مهاجم خارجی را بزند.

به‌خصوص که مرد ایتالیایی سجاد آقایی را هم به‌عنوان تعویض طلایی روی نیمکت دارد که درمجموع بازی‌های لیگ و جام حذفی ( 2 گل جام حذفی، یک گل لیگ برتر) 3 گل زده روی نیمکت دارد. از طرف دیگر با روشن شدن موتور گلزنی مرتضی تبریزی مانند بازی‌های پیش فصل به‌خصوص در این روزها که در روزهای که فشار انتقادها روی او کم شده این رقابت در خط حمله می‌تواند از این هم جذاب‌تر شود.

باید دید باوجود 3 مهاجم که تا اینجا 3 گل زده‌اند و در صورت تداوم این روند بازهم پروژه خرید مهاجم خارجی جریان خواهد داشت یا نظر کادر فنی تغییر خواهد کرد. برای پیدا کردن جواب این سؤال باید چند بازی دیگر و حداکثر تا نیم‌فصل صبر کرد. همین‌که استراماچونی معتقد است تا نیم‌فصل باید صبر کرد نشان می‌دهد که او بیش از قبل روی مردان هجومی‌اش حساب باز می‌کند.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز